Fortelle det til vennegjengen?

H&H

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Denne uken skjer det store ting. Jeg skal fortelle at jeg er gravid til resten av jobben. Det de andre tror er et obligatorisk personalmøte på torsdag er en sammenkomst med frukt, grønt, guacamole og nachos :D Det blir stas!

Så er det vennegjengen da og her lurer jeg på om dere fant på no morsomt når dere delte nyheten eller har tips? Det jeg har gjort til nå er å invitere 8 stykker hjem til oss på lørdag kveld.

Så koselig å gjøre litt ut av det da:)

Har ikke så stor vennekrets, men et par av kameratene til mannen fikk vite det på nyttårsaften siden jeg var eneste som ikke drakk:p ikke noe hokuspokus for å si det sånn. Haha.

• Liker
Reactions: H&H
Så koselig å gjøre litt ut av det da:)

Har ikke så stor vennekrets, men et par av kameratene til mannen fikk vite det på nyttårsaften siden jeg var eneste som ikke drakk:p ikke noe hokuspokus for å si det sånn. Haha.
Jeg har unngått festene til nå, unnskyldningene har vært kreative :P men kjente at det var på tide nå. Blir deilig å ikke gå i løse gensere og t-skjorter hele tiden ;)
Jeg har lyst til å gjøre no gøy ut av det, koselig blir det uansett med sammenkomst.

Å det hadde vært kult, det skal jeg tenke på ;) takk for tipset!

Jeg gjorde det med samboer, bare at det gjaldt noe annet, hadde rebus og han skulle finne "neste lapp". Da lagde jeg kryssord der der tykke ordet i midten var stedet, MEN! Bokstavene var ikke i rekkefølge, så han måtte først løse kryssord, så skrive opp bokstavene og deretter sette sammen til riktig ord :D

Så morsom måte å fortelle det på:) de nærmeste venninnene mine fikk vite det dagen etter testen var positiv:P de visste at vi hadde lyst på barn , og at jeg hadde sluttet på pilla. SÅ var vi bedt bort på middag dagen etter, og da jeg ikke drakk skjønte alle det, selv om jeg hadde planlagt en bra unnskyldning hehe

Hvordan endte du med å fortelle det egentlig :D?

Vel, jeg skulle ønske jeg hadde vært mer kreativ og hatt pokerfjes :P
Jeg ble av en eller annen grunn supernervøs! Jeg hadde stått på kjøkkenet og laget taco til alle sammen, og så var planen en rebus lek, så langt kom vi ikke. Samboer ble kjempeflau:P, og tilbydde seg til og med å bli på kjøkkenet for å vaske opp som btw er en sjeldenhet. Jeg gikk og skifta til en annen topp som viser magen mer(hadde på meg vid genser når alle kom) og gikk ut til alle i stua. Skalv som et aspeløv, tok henda på magen og klisjégjorde det hele med et "Ta-da!", haha:P det morsomste var at det var en som ikke skjønte noenting når alle reiste seg for å gratulere, "Hva er det som skjer nå egentlig?". Det gikk minst ett minutt til før det sank inn hos han "Sier du nå at du mener at du er gravid?", meg "eh, ja", han "kult". Haha, så det gikk jo kjempebra og samboeren min turte å komme ut etter 5 min :P

Vel, jeg skulle ønske jeg hadde vært mer kreativ og hatt pokerfjes :P
Jeg ble av en eller annen grunn supernervøs! Jeg hadde stått på kjøkkenet og laget taco til alle sammen, og så var planen en rebus lek, så langt kom vi ikke. Samboer ble kjempeflau:P, og tilbydde seg til og med å bli på kjøkkenet for å vaske opp som btw er en sjeldenhet. Jeg gikk og skifta til en annen topp som viser magen mer(hadde på meg vid genser når alle kom) og gikk ut til alle i stua. Skalv som et aspeløv, tok henda på magen og klisjégjorde det hele med et "Ta-da!", haha:P det morsomste var at det var en som ikke skjønte noenting når alle reiste seg for å gratulere, "Hva er det som skjer nå egentlig?". Det gikk minst ett minutt til før det sank inn hos han "Sier du nå at du mener at du er gravid?", meg "eh, ja", han "kult". Haha, så det gikk jo kjempebra og samboeren min turte å komme ut etter 5 min :P

Haha :p *ler* ja, sånn kan det gå :D hadde noen runder selv der jeg hadde sett for meg hvordan jeg skulle fortelle det også ble det helt annerledes selv, plutselig så skummelt da av en merkelig grunn :o eneste jeg fikk det til morsomt med var min mor :p

Haha :p *ler* ja, sånn kan det gå :D hadde noen runder selv der jeg hadde sett for meg hvordan jeg skulle fortelle det også ble det helt annerledes selv, plutselig så skummelt da av en merkelig grunn :o eneste jeg fikk det til morsomt med var min mor :p

Sant? Rart at jeg skulle bli så nervøs, mn godt å få fortalt det og. I jula når jeg var 9 uker på vei reiv søstra mi ut uke 9 ut av den boka alle får, pakka den inn også fikk vi nevøen min på 4 til å gi den til mamma og pappa. Det er mitt første barn men deres 6 barnebarn, og de ble så glad at jeg gjemte meg bak juletreet, haha :P

Hvordan fortalte du det til din mamma?

Back
Topp