Fortelle det til søsken? Når?

missmum

Flørter med forumet
Har dere fortalt kommende søsken om svangerskapet? Når skal dere Evt gjøre det og hvor gamle er barna?

Her begynte jeg dagen med å kaste opp i dag og min snart 4åring begynte å spørre masse. Lurte fælt på hvorfor mamma var syk og snakket om at da han var inni magen så kastet jeg opp :p
Var det en baby inni der nå?
Jeg sa at jeg bare er syk. Er jo 5 uker bare ca og vil ikke gi han gleden enda. I tillegg er jeg redd han skal sladre til folk for er ingen som vet det enda :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blir det å vente en stund,så ikke ventetiden blir så lang for henne. Pluss hun allerede har sagt i barnehagen at jeg er gravid ett par ganger UTEN at jeg er det alt:p:D hahaha. Så skal prøve å holde det tett til er rundt 5-6 mnd om jeg klarer:)

Vi venter med å si noe til etter uke 12, evt etter vi har vært på en tidlig ul. Lurer på å ta en i uke 11, så vi vet om der er liv til første kontrollen hos legen :P

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Vi venter til etter ul uke 12, min manns datter er litt for glad i å dele gleder så vi vet vel med 100% sikkerhet at selv om vi sier det er en hemmelighet så blir den delt videre;) best at de får vite når det er litt tryggere .. Vil ikke sitte å måtte forklare hvorfor bebisen i magen ikke er der lenger heller om det skulle gå galt

<3 venter et vinterbarn <3

Vi har fortalt var gutt på 7,5 år det. Siden jeg har bært så syk og han var sikkelig bekymra.. Jeg var bare 5 uker da jeg sa det og han ble kjempe glad. Dette ente med at vi måtte fortelle det til familien og nære venner, da man ikke kan forlange at barn klarer å holde det hemmelig. :)

Termin: 6.januar 2015❤️

Vi har fortalt var gutt på 7,5 år det. Siden jeg har bært så syk og han var sikkelig bekymra.. Jeg var bare 5 uker da jeg sa det og han ble kjempe glad. Dette ente med at vi måtte fortelle det til familien og nære venner, da man ikke kan forlange at barn klarer å holde det hemmelig. :)

Termin: 6.januar 2015❤️
Trenger ikke sjule det da hvertfall. Godt han ble så gla :)

Back
Topp