Fortelle det i julen?

Jeg er egentlig tilhenger av å si det tidlig. Livet har både gode og onde dager, og ikke bare det fine bør vises fram. Sist fortalte vi all nær familie i uke 6.
Men... :hilarious: Det er noen andre faktorer med i beregningen denne gangen, så kommer til å vente til uke 11 eller 12. :rolleyes:
 
Det kommer til å bli spørsmål (mer avhør, tenker jeg :hilarious:) når jeg takker nei til vin, på julaften og 1. Juledag, så det blir nok til at vi forteller det i jula :bag:
 
Julegaveforslag til kommende besteforeldre. Figurer fra Willow Tree.

Figuren Grandmother
47988eb0-fd8e-408c-b4cd-392083da81dd.jpg


Figuren Grandfather
ffa7d4d9-09c1-45e6-95a4-046793327e19.jpg
 
Kjenner jeg vurderer å fortelle det til de nærmeste, men er likevel kjemperedd for at noe skal gå galt :rolleyes: iallefall siden dette er min første..
Av erfaring er det å ha fortalt det til de nærmeste om noe skulle gå galt verdt veldig mye. De støtter og de forstår, så ikke tenk på det :) bedre å fortelle kommende besteforeldre ar vi er gravid, det er fortsatt tidlig så alt kan skje, og ha dem til å støtte om det skulle skje. Men som oftest går det jo fint!:)
 
Jeg kommer til å bare være seks uker på julaften, så jeg har virkelig ikke lyst til å fortelle det ennå. Det er kun fire uker siden i dag jeg spontanaborterte når jeg da var åtte uker på vei.

Desverre er det ingen utvei, alle kommer til å forstå det hvis jeg blir med på julaften og er i den formen jeg er nå, og at jeg ikke drikker som alle de andre. Får bare håpe det går bedre denne gangen :)
 
Vi er kanskje litt naive siden vi ikke har opplevd sa.. Så vi har fortalt familie og noen venner allerede. Men samtidig tenker jeg at hvis det hadde skjedd noe hadde jeg kanskje uansett fortalt dem om det, så da kan de like gjerne vite tidlig og dele gleder og evt sorger. Hadde en liten plan om å dele det med alle på julaften, men vi møter begges foreldre hver uke så vi greide ikke å vente:p
 
Back
Topp