Viskelaer123
Forelsket i forumet
Hei
er i en litt vanskelig situasjon med jobben pga at jeg er meldt opp til ett kurs når jeg er ca 9 uker på vei. Jeg er 5+2 nå. Aner ikke om dette går veien eller om jeg vil miste. På grunn av dette kurset som jeg ikke kan være med på må jeg fortelle arbeidsgiver hvorfor jeg ikke kan være med. Kurset er veldig spesielt og det er få utvalgte som får være med på dette. Jeg må bytte arbeidsplass når jeg er 12 uker, så der er helt unødvendig at jeg blir sendt på kurset..
Problemet mitt er når jeg skal si det til arbeidsgiver.. Er så sinnsykt tidlig å si det i uke 6, men for hans del vil jo det være veldig greit med tanke på avmelding og rekruttering av nytt personell i den stillingen. Vurderer en TUL før jeg gir beskjed. What to do?
Problemet mitt er når jeg skal si det til arbeidsgiver.. Er så sinnsykt tidlig å si det i uke 6, men for hans del vil jo det være veldig greit med tanke på avmelding og rekruttering av nytt personell i den stillingen. Vurderer en TUL før jeg gir beskjed. What to do?