Fortelle arbeidsgiver

Skal vente til jeg har passert 12 uker og det er trygt :) så lenge det ikke syntes daa :)

Gratulerer med nummer 2
Jeg tenker nok at jeg forteller det litt før evt. Da jeg jobber som sykepleier på sykehus. Er ikke alt jeg kan drive med da heller.

Skjønner deg godt. Er helsefagarbeider og jobber med psykisk utviklingshemmede...
For meg blir det farlig rundt midten av svangerskapet da beboerne er ganske voldelige...
Så jeg kommer til å gi beskjed ganske tidlig jeg også.
Blir nok svangerskaps penger denne gangen tenker jeg.
Ble omplassert til en roligere plass rundt 7 måneder men trivdes ikke..

Det vil jeg tro da. Hvordan fungerer det med svangerskapspenger egentlig? Vet det har noe med hvis ikke arbeidsgiver kan tilrette legge godt nok for meg slik at jeg evt blir sykemeldt i steden. Men håper ikke det blir noe problem evt før på slutten hvis alt går bra

Etter ordinær UL om jeg ikke må ha sykemelding eller tilpasning tidligere. Har vært mye kvalm og hatt bekkenløsning ved tidligere graviditeter og syntes da det er best å fortelle grunnen.

Fortalte det til sjefen i dag, siden jeg fra i dag går 50%. Jeg er 5+2, men tenkte det var greit hun visste hvorfor. Hun gjetta det før jeg åpna kjeften, så kom ikke som noe sjokk ;)

Etter å nettopp ha vært gjennom en MA der alle på jobben visste at jeg var gravid venter jeg til uke 12 denne gangen.

Klarte å vente til uke 12 ved første svangerskap.

Var vel rundt 8 uker da jeg fortalte sjefen det, greit å forklare hvorfor jeg gikk på halv maskin og tilbrakte mye tid på do når det var ekstremt hektisk. Veldig forståelsesfull sjef som syntes det var trivelig og forsto godt at jeg var sjaber. Hadde grua meg til å fortelle det til sjefen, for de sjefene jeg hadde i tidligere svangerskap fantes ikke forståelsesfulle for at man kunne bli ganske dårlig under svangerskap. Fikk da klar beskjed om at jeg måtte huske på at svangerskap ikke er en sykdom..

Fortalte det i dag, er 4+4. Syns det var like greit at hun fikk vite det iogmed jeg ikke føler meg helt tipp topp om dagene

Jeg vil helst vente til jeg er over 12 uker på vei. Derimot hvis magen begynner å vises tidlig eller jeg blir så dårlig at jeg blir sykemeldt, da blir jeg nok å fortelle det til sjefen.

Jeg kommer også til å vente en stund med å fortelle, så sant jeg holder meg i grei form da. Har bare 40% stilling (som jeg bygger på med ekstravakter), så håper på å få et større vikariat snart. :D

Om ikke formen blir dårlig, så venter jeg vel til rundt 10 uker. Må ha en del tilrettelegging senere, da vi har en del farlige kjemikalier på jobb, som jeg ikke kan jobbe med lenger.

Jeg må nok fortelle i morra... Blir 6 uker akkurat. Skal til legen å få delvis sykemelding pga bekkenløsning.... Klarer ikke jobbe fult nå... Håper det blir litt bedre etter hvert...

Blir vel å vente til 12 veker. Satser på å ikkje få nokon plager som gjere at det må fortellast før 12 veker

Blir nok ikke å fortelle før uke 12 her heller.

Back
Topp