Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Skal prøve å vente lengst mulig, men kommer til å si det så fort det påvirker meg i min jobb , siden jeg har natte vakt stilling som sykepleier på en travel avdeling på sykehuset.
Jeg har tenkt å si det på neste medarbeidersamtale,som er om halvannen uke.Litt tidlig å si det da men samtidig blir det kleint å ikke fortelle det i en sånn setting.Gruer meg litt, men det går nok bra
Jeg tenkte å prøve å vente til etter jul, men d spørs om jeg greier det da, ble ganske fort stor i mine 2 forrige svangerskap så det kan hende at det må bli litt før jul
Lille spire Juni 2014<3
Gutt født Juli 2008<3
Jente født Januar 2006<3
Jeg forteller det vel om et par uker tenker jeg. Må ha noe tilrettelegging. Hvis det skulle gå galt vil nok sjefen uansett få vite det. Jeg sa det tidlig sist gang også å synes det er fint å dele det med mine kolleger
Jeg må nok si det snart. Litt ekkelt fordi jeg begynte i ny jobb for en mnd siden. Men jobben min er preget av et høyt effektivitetsnivå, og kan lett bli stressende. merker allerede at jeg ikke takler stresset. Sist svangerskap ga det meg høyt blodtrykk, så bør jo unngå det nå...