Fortelle arbeidsgiver

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Når har dere tenkt å gjøre det?

Jeg har ikke tenkt å gjøre det før jeg er 3-4 mnd :) Her er det heller ingen som vil legge merke til noe siden jeg jobber fra hjemmekontor ;)

Min arbeidsgiver vet det allerede:S Men det er fordi jeg har måttet vært sykemeldt når jeg har reist til IVF behandling. Og hun har vært så fantastisk med det hele :-)

Men jeg skjønner godt at du vil vente. Når man forteller er jo kanskje avhengig av hvilken type jobb man har, og relasjon til kolleger/sjef. Og hvorvidt eventuelle symptomer fører til at man er litt slappere enn vanlig eller at man må ta ulike hensyn fra tidlig av.

Har måttet si det allerede pga tilrettelegging.

jeg har månedskontrakter i jobben min. å det skal bli ny evaluering i desember. for om jeg får fast kontrakt. så jeg skal prøve etter beste evne å skjule sv.skapet.... frem til desember... så det spørs om jeg kommer til å peppre dere med bilder for å hjelpe meg å se om det vises eller om jeg greier å skjule det bra nok.

kroppen min har en lei tenedens til å blomstre tvert dette hcg hormonet kommer i kroppen. har aldri greid å skjult ett sv.skap lenger enn til uke 7-8.....

Jeg har sagt det allerede :) fordi jeg er sykemeldt også syns jeg det er fint om arbeidsgiver har mulighet til litt tid til å finne en vikar som kan fylle den lille stillingen jeg har under permisjonstiden:)

jeg har månedskontrakter i jobben min. å det skal bli ny evaluering i desember. for om jeg får fast kontrakt. så jeg skal prøve etter beste evne å skjule sv.skapet.... frem til desember... så det spørs om jeg kommer til å peppre dere med bilder for å hjelpe meg å se om det vises eller om jeg greier å skjule det bra nok.

kroppen min har en lei tenedens til å blomstre tvert dette hcg hormonet kommer i kroppen. har aldri greid å skjult ett sv.skap lenger enn til uke 7-8.....

Det er egentlig litt samme situasjon jeg er i :P Jeg har 6 mnds prøvetid, prøvetiden er over 19 desember, meeeen jeg har den fordelen at jeg som sagt har hjemmekontor og ingen kan se meg :)

Det er egentlig litt samme situasjon jeg er i :p Jeg har 6 mnds prøvetid, prøvetiden er over 19 desember, meeeen jeg har den fordelen at jeg som sagt har hjemmekontor og ingen kan se meg :)

åh da er du heldig. her sitter jeg i åpen landskap og prøver å snike meg på do ved å gå omveier. men alle veit om vanene mine.. at jeg drikekr mye cola. røyker. drikker kaffe... osv...

røykinga var enkel for der sa jeg i fra før jeg visste at jeg var gravid at NÅ skal jeg slutte!! så den slukte de hel..

colan nedtrappinga har noen stussa på. og I allefall kaffe drikkinga mi....

men jeg får finne på noe lurt med klærne etter hvert.... og håper de ikke finner det ut. så ego er jeg faktisk at jeg vil skjule det til de gir meg fast jobb. for jeg er ikke pliktig til å fortelle noe som helst før jeger 6måneder på vei. ;)

åh da er du heldig. her sitter jeg i åpen landskap og prøver å snike meg på do ved å gå omveier. men alle veit om vanene mine.. at jeg drikekr mye cola. røyker. drikker kaffe... osv...

røykinga var enkel for der sa jeg i fra før jeg visste at jeg var gravid at NÅ skal jeg slutte!! så den slukte de hel..

colan nedtrappinga har noen stussa på. og I allefall kaffe drikkinga mi....

men jeg får finne på noe lurt med klærne etter hvert.... og håper de ikke finner det ut. så ego er jeg faktisk at jeg vil skjule det til de gir meg fast jobb. for jeg er ikke pliktig til å fortelle noe som helst før jeger 6måneder på vei. ;)

Samme her, ingen har krav på å vite det før 6 mnd :)

Nå jobber jeg på en liten arbeidsplass, så jeg gleder meg til å fortelle det til sjefen min. Men det blir ikke før etter første trimester. :-)

Appen <3

Jeg fortalte i dag fordi det påvirker prosjektet jeg jobber i ganske mye. Men resten av folket og sjef-sjefen får nok ikke vite noe før over nyttår, hvis ikke det blir oppdaget i julebordsesongen da.

Jeg fortalte i dag fordi det påvirker prosjektet jeg jobber i ganske mye. Men resten av folket og sjef-sjefen får nok ikke vite noe før over nyttår, hvis ikke det blir oppdaget i julebordsesongen da.

Jeg har heller ingen plan om å fortelle det til de på jobben før over nyttår. Da skulle min arbeidssituasjon fastsettes ordentlig, og jeg skulle få mer ansvar og bedre lønn. Men jeg tror likevel at jeg blir nødt til å fortelle det før julebordet. Har kjempelyst å være med på julebordet, men der blir det garantert oppdaget om jeg ikke drikker. Så får se hva som skjer, og hva jeg velger. :)

Jeg har heller ingen plan om å fortelle det til de på jobben før over nyttår. Da skulle min arbeidssituasjon fastsettes ordentlig, og jeg skulle få mer ansvar og bedre lønn. Men jeg tror likevel at jeg blir nødt til å fortelle det før julebordet. Har kjempelyst å være med på julebordet, men der blir det garantert oppdaget om jeg ikke drikker. Så får se hva som skjer, og hva jeg velger. :)

Kan du ikke bare si du ikke kan? Familiebesøk etc? ;)

Ei venninne av meg begynte å juge på seg bihulebetennelse ei uke i forveien av julebordet da hun var gravid. Og så et par dager i forveien fortalte hun alle at hun hadde fått en sterk pencilinkur og derfor ikke kunne drikke mens hun gikk på den. :P Det funka for henne, var tilsynelatende ingen som ikke trodde henne..

Kan du ikke bare si du ikke kan? Familiebesøk etc? ;)

Joda, jeg kan så klart det. Men poenget er bare det at jeg har så veldig veldig lyst å være med. Det er SÅ gøy! :)

Ei venninne av meg begynte å juge på seg bihulebetennelse ei uke i forveien av julebordet da hun var gravid. Og så et par dager i forveien fortalte hun alle at hun hadde fått en sterk pencilinkur og derfor ikke kunne drikke mens hun gikk på den. :p Det funka for henne, var tilsynelatende ingen som ikke trodde henne..

Ja, det var ikke så dumt! Penicilin-kur har jeg ikke tenkt på. :) Ikke dumt...

Ei venninne av meg begynte å juge på seg bihulebetennelse ei uke i forveien av julebordet da hun var gravid. Og så et par dager i forveien fortalte hun alle at hun hadde fått en sterk pencilinkur og derfor ikke kunne drikke mens hun gikk på den. :P Det funka for henne, var tilsynelatende ingen som ikke trodde henne..

Den var genial! :D

Jeg har planer om å vente til rundt juletider hvertfall. Dette blir nr. 3, så jeg vet ikke om det kommer til å synes noe tidligere enn med de to første. Tror likevel ikke det blir noe problem å skjule, for jeg bruker ganske vide klær fra før for å skjule det som tyter fra før (",)

Min sjef vet det allerede. Men det er på grunn av at det er visse arbeidsoppgaver gravide ikke kan gjøre på min arbeidsplass :-)

Jeg kommer til å prøve å la vær å fortelle før det har gått 12 uker, det har mest med at hvis noe skulle skje så slipper jeg fortelle alle at det ikke gikk.

Har mest lyst til å rope det ut til alle...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp