Fortelle andre

Eneste som vet det hittil er samboer, en venninne og dama bak skranken på apoteket. Har veldig lyst å fortelle det på julaften, men er da bare 5+1 så vurderer å ta det på 30. års dagen min i januar i stedet, for da vil jeg være 9+3. Kommer ikke til å dele noe på sosiale medier.

Vi venter til vi har vært på TUL og vet at alt er greit før vi forteller.

Mine nærmeste familie og venner vet det allerede. Jeg gjør dette alene, og har vært i Danmark for å bli gravid. Så de nærmeste har jo visst når jeg har reist nedover og at jeg tester 15 dager etter. Jeg er bare 5+0, men tenker det er fint at de nærmeste vet det selv om det kan gå galt. Åpenhet er viktig for meg, men skjønner at dette er veldig forskjellig. Jeg vil ha støtten fra mine kjære om det skulle gå galt. Og ja, julen er ikke lett når man pleier å kose seg med juleøl eller vin til maten Blir lett litt spekulasjoner da.

Foreldrene våres vet om det da de har visst om hele prøverørsprosessen og at jeg har mistet 3 ganger siden de da har måttet hjelpe til å passe på kommende storesøster når vi har vært til behandling eller jeg har vært innlagt. Vi kommer nok til å vente til etter uke 12, muligens lengre, før vi forteller det til noen andre. Vet ikke om vi legger ut på sosiale medier, men det blir i så fall ikke før etter OUL.

Back
Topp