Fortell

Vand

Forumet er livet
den siste (hvite) løgnen du har fortalt!! [:D]

Sa til K at jeg kom hjem "til vanlig tid" etter at jeg hadde vært ute på lørdag, når han spurde når jeg var hjemme.. [:D]

Egentlig kom jeg hjem fra nachspiel 06.30, søndags morgen.. [:-][8D]

Eirik ringte kl tolv i dag, og jeg sov.. så tok den ikke..
når han ringte halv tre, å spurte om jeg sov, tok jeg rart nok en hvit løgn å sa at jeg ikke rakk den[:-]
vet ikke helt hvorfor, menmen, bare ploppet ut av munnen[:-]

ORIGINAL: MeMyself

Sa til K at jeg kom hjem "til vanlig tid" etter at jeg hadde vært ute på lørdag, når han spurde når jeg var hjemme.. [:D]

Egentlig kom jeg hjem fra nachspiel 06.30, søndags morgen.. [:-][8D]

I går dro mannen til foreldrene sine, og med seg jentene. Så kom han plutselig tilbake, og da hadde jeg slått på tv-en og tatt meg en sjokoladebit...

Så sier mannen: "så nå skal du se film og spise snop"??

Jeg: Neeeei, det skal jeg faktisk ikke! [8D][8D][8D] Og gjemte sjokoladebiten i hånda[8D]

JEg fortalte legen til K at Alis hadde øyenbetennelse på lørdag sånn at jeg fikk sikret meg salven til søndag HVIS hun skulle få det[8D] Men så slapp hun.

Det så veldig ut som at hun holdt på å få det og nå har jeg vært borte fra skole 2 arbeidsuker pga sykdom så jeg kunne ikke ta sjangsen for flere dager hjemme[&:][8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

JEg fortalte legen til K at Alis hadde øyenbetennelse på lørdag sånn at jeg fikk sikret meg salven til søndag HVIS hun skulle få det[8D] Men så slapp hun.

Det så veldig ut som at hun holdt på å få det og nå har jeg vært borte fra skole 2 arbeidsuker pga sykdom så jeg kunne ikke ta sjangsen for flere dager hjemme[&:][8D]

Hihi, høres kjent ut! "Hvor lenge har hun surklet i brystet?" "Ehhh... i 8 dager"[8D] sannheten? 2 dager[8D]

ORIGINAL: Vand

I går dro mannen til foreldrene sine, og med seg jentene. Så kom han plutselig tilbake, og da hadde jeg slått på tv-en og tatt meg en sjokoladebit...

Så sier mannen: "så nå skal du se film og spise snop"??

Jeg: Neeeei, det skal jeg faktisk ikke! [8D][8D][8D] Og gjemte sjokoladebiten i hånda[8D]

He he.. Vi er noen raringer hele gjengen! [:D]

Vel, jeg har noen hvite løgner jeg stadig må bruke, hehe.....

Mannen sier: Har du ny genser/bukse/skjørt/kjole????
Jeg: Hæ?? Denne her???? Den har jeg hatt leeeeeenge!

[8D]

ORIGINAL: tingeling1

[8D]

GENIALT! [:D][:D][:D]

[8D]

hehe, den kommer ofte fra min munn også[8D][:D]

nesten så jeg drar den litt for langt, å sier at han ikke følger med på hva jeg har på meg[8D][:-]

ORIGINAL: *Emma08*

[8D]

hehe, den kommer ofte fra min munn også[8D][:D]

nesten så jeg drar den litt for langt, å sier at han ikke følger med på hva jeg har på meg[8D][:-]

Fyyyyyy[>:][8D]

Back
Topp