Fortell noe morsomt, sært, flott om deg selv !

Kneslepipp

Liker forumet
Aprilbarna`15
Synns det er så stille her inne jeg
SÅ fortell noe om deg selv! Samme hva :-)

Jeg begynner

Jeg hater å legge bretta klær på plass i skapet og unngår det så godt det lar seg gjøre.
Og når jeg er alene hjemme så prater jeg med meg selv - veeeldig selskapssyk :-)

Enig i at det er stille her..! Jeg prater med bikkja når vi går tur eller er alene hjemme, men kommer ikke på så veldig mye annet akkurat nå.. selv om jeg nok er litt sær...

Haha, jeg prater MASSE til meg selv! Hjemme, i bilen, på gata... Overalt. Ofte glemmer jeg meg i bilen slik at jeg plutselig hører "hæ?" fra vesla som sitter baki. :P og folk på gata må tro det er noe spesielt med meg, men så fort jeg kommer på at jeg er i offentlighet slutter jeg, da. :P

Jeg klarer ikke skjære brød! Uansett hvor nøye jeg prøver og være så blir brødskiven helt missformet...

Jeg liker ikke føtter og synes de er ekle.

Jeg er veldig lat av meg, men vil egentlig ha alt tipp topp hjemme. Passer ikke akkurat godt sammen...resultat---> er aldri tipp topp hjemme og jeg er "konstant stressa" over det.

Jeg er nok også litt vel glad i å ha kontroll. Et litt kanskje sært eksempel er at jeg får helt panikk dersom jeg ikke vet hvor nøklene er:-) Har også noen ganger sjekket hvor min samboers nøkler er, selv om det ikke skulle ha vært noen til grunn til at han skulle ha mistet dem:-)

Back
Topp