Fortell noe helt uinteressant

Satt her å så på den brae filmen, men så ble d hakk i plata åsså blei d bare tull me slutten....møkk!![:'(]
Å så e tvn våres ødelagt, bilde hæng ijæn tre tima etter at d har bytta....møkk d å....men nu sett sambo å ser ætter ny tv t oss...tuddelidu!!
 
æ har oooooooooooooooooooooont[:@]
mensen e nokka dritt[:'(]
 
 
 
Junior sover i vippestolen.
Jeg spiste akkurat den siste sjokkiskjeksen i pakken - men jeg har en pakke til! [:D]

Mannen er og spiller rollespill.
Jeg er misunnelig. [8D]
 
Pussig - legger jeg junior under babygymen blir det enten gnål, eller han snur seg til magen og SÅ blir det gnål.
Men sitte i vippestolen (som jeg vipper litt med foten) og bare glane, DET er greit... [8|][&:]
 
dassn e tætt[:@][:@] å dusjn[:@][:@] å alt forøvrig[:@][:@][:@]
trur han tykje e fløggen i alt her i gårn[:@]
 
ringte til rørvakta.. dem ba meg få en rørlegger[:@]
å nei du, sa jeg.. skal ikke legge rør.. skal ha kommunen til å STAKE for meg jeg[>:]
 
Jeg kjøper så mye dritt på netthandeln akkurat nå altså...[&:][;)][:D]
 
Sitter å ser på Atle Antonsen på tv, han er litt arti til tider...[8D]
 
Jeg har kjøpt heeele sesong greia me sex and the city.. Må ha noe trøst på kvelden når jeg sitter for meg selv å sinter meg på millitæret [:)]

Oog jeg savner samboO [8|]
 
Jeg har fått lønn i dag (eller i går da), GLEDER meg til å bruke litt gitt[:D][:D][:D].
 
ORIGINAL: Blåsebobbler

Jeg har kjøpt heeele sesong greia me sex and the city.. Må ha noe trøst på kvelden når jeg sitter for meg selv å sinter meg på millitæret [:)]

Oog jeg savner samboO [8|]

 
Den har jeg og veldig lyst på, en virkelig bra serie[:D]
 
ORIGINAL: Lillaa

kjeeeder meg...

 
me too[8D]
 
Jeg rapa nettopp den bøllerapen og sambo syntes det var pent[8|][8D]
Jeg er så skjønn til tider åsså....[8|]
 
æ drikk øl å baileys [:D]
 
I morgen skal vi ut å gå på skøyter på et vann ved der søsteren min bor[:D]. Jeg har kjøpt inn pølser som skal grilles og marshmellows, melkesjokolade og marie kjeks - så kan vi lage smores (som det så fint heter).
Det blir M sin første tur ute i snøen, tenkte han kunne få kjenne litt på snøen og bli med på sparktur.
GLEEEEEEEEDEEEEEEEEER MEG!!!!
 
wuuuups!
Det var kanskje noe interessant jeg fortalte der...[8|][8|][8|]
Jaja, det får så være[;)]
 
æ røyka nettopp
 
Back
Topp