Fortell meg

[trultemor]

Elsker forumet
hva dere har kjøpt/skal kjøpe til foreldrene deres til jul?? Har ikke filla peiling jeg. Håper på å få noen ideer.

Hehe, mamma får gulvvask med lavendel! (+bok og dvd) pappa vet jeg ikke enda, så får de en bok sammen

ORIGINAL: brummemor

Hehe, mamma får gulvvask med lavendel! (+bok og dvd) pappa vet jeg ikke enda, så får de en bok sammen

Foreldrene mine er ikke glad i å lese bøker, og filmer og musikk laster dem ned selv. *rådvill*

Hmmmmmmmmmmmm, klær, gavekort på husvask osv?? Kinobilletter

Kinobiletter var kanskje ikke så dumt.. dem er jo aldri på kino. Også no klær. Sloggitruser til mamma og t-skjorter til pappa, haha.

ORIGINAL: tonemoren

Kinobiletter var kanskje ikke så dumt.. dem er jo aldri på kino. Også no klær. Sloggitruser til mamma og t-skjorter til pappa, haha.

Nei gamlisene går aldri på kino, så det er helt genialt! (Vi har gratis kinobiletter, så det får de når det er noe for de på kino!Vi kan ikke gi bort det da,hehe)

Pappa får lue og skjerf etter eget ønske og en u-lands geit! [:D]

Mamma får slike esker til å lagre julepynt i, noen andre småting og et gavekort på konserthuset!

De får et bilde av Mille fra FAME og et bilde som vi har rammet inn selv (et til hytta og et hjemme, hehe)

I tillegg så får mamma en driiit kul nøtteknekker fra jobben min (den er seriøst genial!!), + annet kjøkkenstæsj (også fra jobben min)
Stefaren min får FM-sender til Ipoden som han får av mamma + et mini helikopter (han har helt dilla, haha) + KOSS-høretelefoner!
Tror det var det....  [;)]

Kalendere og håndklær her! [;)]

Mamma og svigermor får scrappa album som jeg har laget av Leon, pappa og svigerfar får et svært bile som jeg har laga...

Fra Leon får de fotografbilde som ble tatt  barnehagen i høst[;)]

Her får mamma støvletter og ansiktskrem, stefaren min får aggregat til hytta (koster litt, men er både julegave og takk for hjelpen-gave siden han har hjulpet oss masse med nybygget.)
Svigerforeldrene mine får oslo-kiel tur for dem har ALT!

De får en fotobok av Sebastian, en stor julenisse som mamma har ønsket seg, og noe kjøkkenutstyr[;)]

ORIGINAL: AnneK28

Alle får hjemmelagde kalendere
Kanskje:fortografbilder av barna hvis vi ikke venter til bursdag (alle har burs jan/febr)

Pappa med samboer: knivslipemaskin med kniv 599,- på jernia
svigermor/svigerfar: album, salt og pepperbørser
min mor med kjæreste: hjemmelagd kokebok, vinsett (vinåpner, kork etc etc) og 5 delt sett til å ha oljer i. kanskje en rødvin, noe hjemmelagd mat og. Alt pakkes i en stor eske.

Knivslipemaskin var en knall ide!!! Så begynte de små grå bakerst inni det dypeste av lillehjernen å memorere noe om at mamma en gang nylig sa dem ønska seg knivsliper. Så da har jeg kjøpt det!! Takk for tips!! Jeg kjøpte først på Jernia, en manuell en, men så kom jeg over en elektrisk et annet sted som kosta det samme, og da kjøpte jeg heller den og bytta inn den jeg kjøpte på Jernia (hos en dritsur og fornærma kjerring).Så nå er gaven til mamma og pappa i boks!! Mulig jeg kjøper kinobiletter i tillegg som en gave fra unga, det koster jo ikke så mye, men vet ikke ennå, får se om jeg orker drasse meg ned til kinoen.

Takk for supre forslag jenter!!

Mor og far her får digital kamera:)[:D]

ORIGINAL: Therese1986

Mor og far her får digital kamera:)[:D]

Oj, heldige dem da!!

Vi har kjøpt vin og så var vi på en biltur til Sandvika Storsenter og der var det en som solgte rødvin,elg og pepperoni pølser...så da var gaveshopping i boxs....men mamma og pappa syns den beste gaven var at Casper sin første jul ble hjemme hos dem ...hehehe...så da har vel vi fått en ekstra pluss i margen hihihihi[:D][:D]

Mamma får fotpleie sett
og Pappa en genser og en paraply..
Sammen får de kombi dvd+vhs spiller... (fordi de har ingen av delene, og jeg har dvd videokamera, og de har vhs videokamera, så da kan de se begge sine videoer av snuppa på den spilleren[:D])

(dette er fra oss OG min søster+svoger)

(og så får de kalender av snuppa, og mamma får et lite stempel med navn og adr sin, så hun lettere kan skrive avs på brevene sine siden hun er SVÆRT svaksynt)

Back
Topp