fortell meg

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
hva driver dere på fritiden deres...hobbyer osv

Fritid? ehe...

Nei altså, blir ikke mye fritid lenger. Men trener endel og er/har endel besøk.
Liker å fotografere, så driver vel med det.

Hvilken fritid? [8D]

hehe, ikke så mye fritid for tiden..... eller... ALT er jo fritid nå [:)]

så uansett om mini er med eller ikke så gjør vi: besøke venner, shopping, gå turer og kose oss i byen når det er fint vær [:)] også trening da, men jeg har jo pause nå, pga kneet.

Livet er vel en eneste stor fritid for tiden [8D]

Når jeg ikke duller baby ting, så blir det prioritert trening, trilleturer ol.
I tillegg så er jeg å snuppa med på babysynging og babysvømming. Så dagene flyr... husarbeid og pc tar nok mye fritid...

største fritidssysselet mitt er niok bv [:D]

Husmor,jupps...
Ellers er jeg veeeeeldig glad i å bake,lage mat,scrappe (også elsker jeg å danse,meneh...HYSJ,hehe)

nei det er nok med baby og 2 barn, tiden fyker med det, men går tur hver dag nesten og så syr jeg jo når eg får tid til det:)

hmm..bv[8D][8D]

jeg syr 

Ser på tv, besøker venner eller får besøk og dataten. Blir ikke mye fritid med to små men....

Mine 2 hunder,
Beagelen har "fri" nå etter jakta, schæferen brukes til spor, felt og litt rundering.
Venter på at is og snø skal forsvinne så vi kan begynne å trene ordentlig igjen [:)]

når jeg har tid, lille trollet bestemmer seg for å sove lenger enn 30min så...

går tiden til:
-husarbeid (har støv på hjernen)[:)]
-scrapping
-strikking og hekling
-male
-sy (begynt å sy mer nå som jeg fikk symaskin av mannen til jul)
Har nok hobbyer...

ellers så går tiden til tv, masse kos med lille trollet, babysvømming, shopping, cafe besøk, venner, famlie osv osv...

også går tid til å være litt kjærester, og en del tid til bikkja....

Må også føye til at min nye "hobby" er stryking etter det lekre strykebrett trekket jeg fikk av pappa til jul (ikke det at jeg stryker så mye, men det har nå blitt GØY å stryke)

har ikke så mye fritid lenger.. blir kjempegla når eg kan gå på butikken uten unger [:D]

Fritid , hva er det?[8D]

Her går 95% av tiden min til Barna, huset og samboer. Så kommer besøking av familie og venner. Og så sist men ikke minst får jeg skvist inn litt trening for meg. Det er min "fritid" hvor jeg bare tenker på meg selv. Men sånn fritid - dødtid hvor jeg ikke gjør noenting å piller meg i håret å lurer på hva jeg skal gjøre? Neh, ikke sett noe til på 2 år [8D]

Da jeg gikk gravid med Mathias sydde jeg en god del på symaskinen men har ikke tid lengre![X(]

Og før jeg fikk mann og barn så gikk vel fritiden egentlig mest til å trene og henge med venner..[:)]

Back
Topp