Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
samme herBhgkan være en utrolig bra jobb. Fine unger og ingen like dager. Dessverre kan det også være veldig slitsomt. Mange barn og få voksne noen ganger.
Ville aldri byttet![]()
Hvorfor skal du på arbeidsutprøving via NAV? Spør fordi mange sendes til min jobb men pga årsaken til at de er under NAV gjør at det ikke er rett jobb for dem...
Fordi jeg har div plager med rygg, mage og andre ting. Har ikke jobbet på lenge, eller jeg jobba litt i 2011 og 2012 men ellers ingenting de siste 6 årene. Nav vil ha meg på utprøving for å se hvilket yrke jeg kan satse på å som passer kroppen min. I håp om at jeg faktisk kan begynne å jobbe litt, å ikke bli uføre. Så derfor skal jeg det.
Har du testa ut litt hvordan kroppen din fungerer iløpet av dagen? Tenker da på hvordan det går å stå/gå mye, om det er bedre med en stillesittende jobb eller best å kunne røre på seg?Skal du være i en barnehage så må du jo være istand til å røre mye på deg, løfte tunge barn osv, men om du jobber i butikk så kan du ha kassa som hovedområde og sitte mye i ro
Mye å tenke på
![]()
Ok da vil jeg ikke anbefale min arbeidsplass: barnehageFordi jeg har div plager med rygg, mage og andre ting. Har ikke jobbet på lenge, eller jeg jobba litt i 2011 og 2012 men ellers ingenting de siste 6 årene. Nav vil ha meg på utprøving for å se hvilket yrke jeg kan satse på å som passer kroppen min. I håp om at jeg faktisk kan begynne å jobbe litt, å ikke bli uføre. Så derfor skal jeg det.