Fortell litt om deg selv! snapgruppe?

ViVilla

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Da vi forhåpentligvis skal holde følge hverandre i lang tid fremover, er det kanskje på tide å bli bedre kjent? mener å ha sitt en lignende tråd tidligere, men fant den ikke igjen. Uansett er det mange nye til nå :-)

Har også tenkt litt på om vi skulle ha laget en gruppe på snapchat, hvor vi kunne ha sendt bilder, spør spørsmål, dele de små øyeblikkene osv. forstår om folk syntes det er å gå litt langt, og kanskje noen er redd for å plutselig se kjentfolk :laughing002 Dette er jo også mulig å opprette når forumet blir skjult, slik at ikke alle kan legge seg til. Gi meg gjerne tilbakemelding på dette!

Hvertfall, litt om meg! Jeg er 24 år, og skal bli mor for første gang:Heartred Gleden er stor, og ukene går sent. Er utdannet sykepleier, og bor for tiden på verdens vakreste paradis i Nordland. Er veldig glad i dyr, og har en hund for øyeblikket. Vi har kjøpt oss hus og ny bil, og med utdanning og fast jobb vil si at vi har det meste på stell. Er ellers veldig glad i å være kreativ, som resulterer i strikkeprosjekter, maling av rom, snekring av egne møbler osv :notworthy

Da vi forhåpentligvis skal holde følge hverandre i lang tid fremover, er det kanskje på tide å bli bedre kjent? mener å ha sitt en lignende tråd tidligere, men fant den ikke igjen. Uansett er det mange nye til nå :)

Har også tenkt litt på om vi skulle ha laget en gruppe på snapchat, hvor vi kunne ha sendt bilder, spør spørsmål, dele de små øyeblikkene osv. forstår om folk syntes det er å gå litt langt, og kanskje noen er redd for å plutselig se kjentfolk :laughing002 Dette er jo også mulig å opprette når forumet blir skjult, slik at ikke alle kan legge seg til. Gi meg gjerne tilbakemelding på dette!

Hvertfall, litt om meg! Jeg er 24 år, og skal bli mor for første gang:Heartred Gleden er stor, og ukene går sent. Er utdannet sykepleier, og bor for tiden på verdens vakreste paradis i Nordland. Er veldig glad i dyr, og har en hund for øyeblikket. Vi har kjøpt oss hus og ny bil, og med utdanning og fast jobb vil si at vi har det meste på stell. Er ellers veldig glad i å være kreativ, som resulterer i strikkeprosjekter, maling av rom, snekring av egne møbler osv :notworthy

Litt om meg;
Jeg er 25 år (26 i år), forlovet med samboer som blir 30 år snart, og vi har en liten gutt på 6 mnd sammen:Heartblue bosatt i Aust-agder.
vi har en omplasseringshund på 2,5 år, rottweiler og amerikansk bulldog blanding:Heartpink
Jeg jobber med i butikk og samboeren er anleggsgartner.
Hobbyer har jeg liten tid til for tiden:hilarious: blir gjerne gåturer med vogna, leking/aktivisering av guttungen og ellers styre på slik at han er fornøyd:joyful:

Last edited by a moderator:
Jeg blir med på snapgruppe etter vi har fått skjult;)

Jeg er 33år, kommer opprinnelig fra Møre og Romsdal. Men bor i Buskerud med samboer og barn.
Jobber som barne og ungdomsarbeider på skole og Sfo.

Jeg er 33. Blir 34 i juni.
Har en jente 6,5 og gutt 5 fra før.
Gift.
Bor i Stavanger-området.
Født og oppvokst i Rogaland.
Jobber merkantilt i en kommunal bedrift.

Jeg er 35 år og bor på Østlandet. Har vært sammen med mannen min i snart 17 år og vi har en sønn på 3 1/2 fra før. Jeg jobber med bøker. :) Er 5 + 0 i dag og klarer ikke å slippe jubelen løs enda, føler meg overhodet ikke gravid og er veldig bekymret for å miste. Jeg har en liten tendens til å ta sorgene på forskudd ... :P

30 år, samboer (gifter oss neste år ❤) og bor i Trondheim. 2 gutter fra før på 7 og 9 år, jobber i bank, og er glad i oppussing og interiør :)

Jeg er med i snapgruppe når det blir skjult! :) Orker ikke intro igjen, det er så mange introduksjons tråder her:wtf:

Blir 34 år i juni. Samboer over 10 år, og en flott gutt som fyller 10 år i november. Skulle egentlig gifte oss 28/3.2020. Men det blir nok utsatt til slutten av året, så minstemann blir litt større xsmile5 Bor i Trøndelag

Jeg blir 24 år i Juli, blir mamma for første gang, som er veldig spennende :Heartblue Jeg og samboer bor i Oppland :Heartblue Jobber i butikk. Driver som regel med ting ute i naturen:happy:

Er 29 år gammel, blir 30 i år :) Autorisert helsesekretær og jobber på sykehus ! mamma til en fantastisk gutt på straks 7 år. Sønnen min har jeg fra tidligere forhold . Jeg og min samboer har vært sammen i snart 4 år, så dette blir vårt første felles barn :) skal også gifte oss i 2021 <3

Jeg blir også gjerne med i snap-gruppe osv når det blir skjult :D

Jeg er 25 år, har to gutter fra før av, en på 8 år og en på 12 mnder Er gift, men mannen bor i Tyrkia mens jeg bor i Oslo.

Last edited by a moderator:
;););)Heisann :-) jeg er 37 år og har to jenter på 10 og 11 år fra før. :happy: Samboeren min har ikke barn fra før så han er jo ekstra spent. xsmile9 Kjenner at det skal bli spennende å starte på nytt igjen med bebis;)

Synes det er så interessant å lese om dere andre! Tar en introduksjon selv også. Jeg er 28 år fra Trondheim. En odelsgutt fristet meg til å flytte til grensa mellom Møre og Romsdal og Trøndelag, så byfrøkena ble plutselig til "bonfrøkena" Driver gård sammen med kjæresten, her har vi okser og kalver. Kjæresten jobber fulltid i annen jobb, jeg jobber deltid i sportsbutikk, noe vi er veldig fornøyd med begge to. Vi har vært sammen i 3 år, kjærlighet ved første blikk, bonderomantikk og alt det der:) Dette blir vårt første barn, og vi er veldig spente begge to. Gleder oss til å gi foreldre og besteforeldre barnebarn/oldebarn. Vi blir først ut i begges søsken/søskenbarnflokk, så det skal bli veldig stas.

Back
Topp