Her kan det høres ut som om jeg overdriver, men det gjør jeg altså ikke.. var akkurat som på film..[8D]
Uansett, jeg var inne med kommunesenteret og sto utenfor en kiwibutikk.. Sto på parkeringsplassen utenfor min egen bil, måtte snakke ferdig i telefonen utenfor siden guttungen lå å sov inni bilen.. Så begynner det å sverme en veps rundt meg, og jeg er ikke akkurat overbegeistra for de dyra der![&:] Så jeg la på, og satte meg fort inn i bilen for å kjøre... Starta bilen, satte den i revers og begynte å rygge.. Og DER ser jeg at denne djevelen hadde kommt INN i bilen til meg, og begynte å sverme rundt hodet på meg!!!!![&:] Jeg slapp clutchen, og kvalte selvfølgelig bilen.. Spratt opp og hoppa over i passasjersetet (Ikke spør meg hvorfor jeg gjorde DET!!), på en særdeles uelegant måte, flekka opp døra og stomper på vei ut.. Så jeg staner bortover asfalten før jeg ramler på trynet!! Sto to karer utenfor butikken og så rart på meg og visste ikke helt om de skulle spørre om det gikk bra eller hva de skulle, stakkar![8D] Jeg fikk nå stotra fram "....vheps!!!", og da lo de nå bare..:P Heeerlighet, holdt på å daue av latter selv etterpå, og sitter å ler av meg selv når jeg ser det for meg nå![:D]