Fortell flauser...hihi..

*Millamor*

Elsker forumet
Når jeg ble samme med samboeren min for ca 4år siden. Jeg hadde sovet der, og så skulle jeg kle på meg, og jeg snur meg og spørr Samboeren om han kunne gi meg min umbrella.. (som i BH) Og jeg skjønte ikke at jeg hadde sagt feil, for jeg mente fast bestemt at BH het det.. Da følte jeg meg dom..haha

Fortell dere også[:D]

eg og ei venninne var på blindate med to gutter... å de skjenka oss no så innmari på alt mellom himmel og jord + sterk mat...
(de trodde vel de skulle få seg noe da)
Til slutt gikk verden rundt for meg å jeg sa jeg måtte legge meg... fyren fulgte meg inn der jeg skulle sove å fortalte stolt om den nye dyre senga si... jaha ja sa jeg flekka av meg klærne å stupte til sengs...
Han hadde vel ikke gitt opp å få seg noe der jeg la på magen som et slakt så han flekka og av seg.... legger seg oppå meg å i det han skal sniken inn og uten noen forvarsel spyr jeg ut hele å da mener jeg hele den nye senga hans...
Aldri sett en så kjapp mann ta av senga jeg....

å det var en pinlig stillhet før vi dro hjem dagen etter... ikke hørte jeg noe mer fra han heller...

ikke så flaut dette da, bare artig:

var på fest da snuppa var 3 måneder, og snakka med ei jente jeg ikke kjente. snakka om snuppa, og hun spurte: "Hva heter hun?".... men jeg hørte: "hva ETER hun?"

"BRYST", svarte jeg.... litt paff.... og hun så helt rart på meg, nikket, og sa... "åja, fint"...[8D]

Her kan det høres ut som om jeg overdriver, men det gjør jeg altså ikke.. var akkurat som på film..[8D]

Uansett, jeg var inne med kommunesenteret og sto utenfor en kiwibutikk.. Sto på parkeringsplassen utenfor min egen bil, måtte snakke ferdig i telefonen utenfor siden guttungen lå å sov inni bilen.. Så begynner det å sverme en veps rundt meg, og jeg er ikke akkurat overbegeistra for de dyra der![&:] Så jeg la på, og satte meg fort inn i bilen for å kjøre... Starta bilen, satte den i revers og begynte å rygge.. Og DER ser jeg at denne djevelen hadde kommt INN i bilen til meg, og begynte å sverme rundt hodet på meg!!!!![&:] Jeg slapp clutchen, og kvalte selvfølgelig bilen.. Spratt opp og hoppa over i passasjersetet (Ikke spør meg hvorfor jeg gjorde DET!!), på en særdeles uelegant måte, flekka opp døra og stomper på vei ut.. Så jeg staner bortover asfalten før jeg ramler på trynet!! Sto to karer utenfor butikken og så rart på meg og visste ikke helt om de skulle spørre om det gikk bra eller hva de skulle, stakkar![8D] Jeg fikk nå stotra fram "....vheps!!!", og da lo de nå bare..:P Heeerlighet, holdt på å daue av latter selv etterpå, og sitter å ler av meg selv når jeg ser det for meg nå![:D]

ORIGINAL: Bleiemos

Her kan det høres ut som om jeg overdriver, men det gjør jeg altså ikke.. var akkurat som på film..[8D]

Uansett, jeg var inne med kommunesenteret og sto utenfor en kiwibutikk.. Sto på parkeringsplassen utenfor min egen bil, måtte snakke ferdig i telefonen utenfor siden guttungen lå å sov inni bilen.. Så begynner det å sverme en veps rundt meg, og jeg er ikke akkurat overbegeistra for de dyra der![&:] Så jeg la på, og satte meg fort inn i bilen for å kjøre... Starta bilen, satte den i revers og begynte å rygge.. Og DER ser jeg at denne djevelen hadde kommt INN i bilen til meg, og begynte å sverme rundt hodet på meg!!!!![&:] Jeg slapp clutchen, og kvalte selvfølgelig bilen.. Spratt opp og hoppa over i passasjersetet (Ikke spør meg hvorfor jeg gjorde DET!!), på en særdeles uelegant måte, flekka opp døra og stomper på vei ut.. Så jeg staner bortover asfalten før jeg ramler på trynet!! Sto to karer utenfor butikken og så rart på meg og visste ikke helt om de skulle spørre om det gikk bra eller hva de skulle, stakkar![8D] Jeg fikk nå stotra fram "....vheps!!!", og da lo de nå bare..:P Heeerlighet, holdt på å daue av latter selv etterpå, og sitter å ler av meg selv når jeg ser det for meg nå![:D]

ORIGINAL: Niceday

ORIGINAL: Makka Pakka

eg og ei venninne var på blindate med to gutter... å de skjenka oss no så innmari på alt mellom himmel og jord + sterk mat...
Til slutt gikk verden rundt for meg å jeg sa jeg måtte legge meg... fyren fulgte meg inn der jeg skulle sove å fortalte stolt om den nye dyre senga si... jaha ja sa jeg flekka av meg klærne å stupte til sengs...
Han hadde vel ikke gitt opp å få seg noe der jeg la på magen som et slakt så han flekka og av seg.... legger seg oppå meg å i det han skal sniken inn og uten noen forvarsel spyr jeg ut hele å da mener jeg hele den nye senga hans...

å det var en pinlig stillhet før vi dro hjem dagen etter... ikke hørte jeg noe mer fra han heller...

Hehe...[:D] rart!![8D][;)][:D]

Kan fortelle den til kusina mi, det hende henne rett etter at hun var blitt sammen med typen sin.
Nyforelska som de var lå de tett omslynga i skje og sov (når hun ligger med ryggen mot magen hans)
da hun våkner av at hun fjerter på låret hans så det smeller

ORIGINAL: Tøfflusa

Jeg skulle sende mld til mannen min, en varm sommrdag og vi var nyforelsket...
La ut om at jeg gledet meg til å gjøre det og det i senga og gikk veldig detaljert..
Småstresset og diskre som jeg er sendte jeg den feil......
ikke til hvem som helst heller. Men til moren hans, nå min svigermor!

Trodde jeg skulle dø.. men hun tok det med et smil [;)] sånn som skjer sa hun!

[:D]

ORIGINAL: Delia

ORIGINAL: Makka Pakka

Hehe...[:D] rart!![8D][;)][:D]

Ehh nei er jo egentlig ikke det nei....[8D]

MÅ bare fortelle om venninnen min går.. Hun hadde tatt sånn (biopsi) prøve i underlivet. der de klippet av biter for å teste noe..
hun fikk ett bind og de sa at hun kom til å blø som en vanlig mens.

så gikk hun bort på apoteket, følte seg litt svimmel, så hun satt seg ned i 2 min.. da hun reiste seg var HELE STOFFstolen dekket av blod.. Hun bare: OI HERREGUD, OI OI . og prøvde febrilsk å forklare at det ikke var mens men etter en sånn prøve..

så forsvant hun fort som F ut av senteret igjen med en stor pose som dekket baken siden hun var full i blod som rant nedover[&:]

Hun ringte de på klinikken der hun gjorde det: ER DETTE EN VANLIG MENS?

(er ikke en morsom flause- men satan så pinlig det må ha vært)

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

MÅ bare fortelle om venninnen min går.. Hun hadde tatt sånn (biopsi) prøve i underlivet. der de klippet av biter for å teste noe..
hun fikk ett bind og de sa at hun kom til å blø som en vanlig mens.

så gikk hun bort på apoteket, følte seg litt svimmel, så hun satt seg ned i 2 min.. da hun reiste seg var HELE STOFFstolen dekket av blod.. Hun bare: OI HERREGUD, OI OI . og prøvde febrilsk å forklare at det ikke var mens men etter en sånn prøve..

så forsvant hun fort som F ut av senteret igjen med en stor pose som dekket baken siden hun var full i blod som rant nedover[&:]

Hun ringte de på klinikken der hun gjorde det: ER DETTE EN VANLIG MENS?

(er ikke en morsom flause- men satan så pinlig det må ha vært)

Stakkars[&o] 

Dummer meg ut rett som det er jeg, men her er di jeg husker best[&:]

Satt å å tok meg en røyk mens jeg kjørte. Idet jeg skulle kaste røyken ut vinduet så kommer den flygende inn ruta og havner baki ryggen min.
Og da jeg bøyer meg frem så havnet den neddi buksa mi[X(]
Noe som svidde no j...., men kunne liksom ikke stoppe midt på E6, så fant ut jeg skulle stoppe på rasteplassen bak neste sving.
Men tror du ikke det var kontroll der da? joda jeg stopper og åpner døra og hyler som en stukket gris. Det var egentlig en rutinekontroll, sånn førerkort og vognkortkontroll, men det endte med at jeg måtte blåse[:D] Så vel dritafull ut...
Ble ikke noe bedre etterpå, da jeg hadde latterkrampe og prøvde å forklare hva som hadde skjedd[:D] 
Ble bare vinket fort videre....

Så var det en sommerdag jeg skulle på shopping i miniskjørt og høøøye sandaler.
Trippet fint ivei utom kjøpesentert.
Så plutselig så kjørte jeg fast tåa i en asfaltkant og tryner, men i fallet så klarer jeg å ta taki rrekkverket v busstoppen med ene hånda, så jeg snurrer rundt og slår bakhodet i dette rekkverket.
Ble liggende rett ut på bakken (noe som sikkert så jævli smart ut med miniskjørt[:D])
Klarte tilslutt å komme meg bort til en benk, og ble sittende der med hodet i hendene og hylflire så jeg hiksta, mange som snudde seg og glante(de trodde sikkert jeg satt der og hylskreik[:D])

ORIGINAL: Tøfflusa

ORIGINAL: MammanTilSimen

Dummer meg ut rett som det er jeg, men her er di jeg husker best[&:]

Satt å å tok meg en røyk mens jeg kjørte. Idet jeg skulle kaste røyken ut vinduet så kommer den flygende inn ruta og havner baki ryggen min.
Og da jeg bøyer meg frem så havnet den neddi buksa mi[X(]
Noe som svidde no j...., men kunne liksom ikke stoppe midt på E6, så fant ut jeg skulle stoppe på rasteplassen bak neste sving.
Men tror du ikke det var kontroll der da? joda jeg stopper og åpner døra og hyler som en stukket gris. Det var egentlig en rutinekontroll, sånn førerkort og vognkortkontroll, men det endte med at jeg måtte blåse[:D] Så vel dritafull ut...
Ble ikke noe bedre etterpå, da jeg hadde latterkrampe og prøvde å forklare hva som hadde skjedd[:D] 
Ble bare vinket fort videre....

Så var det en sommerdag jeg skulle på shopping i miniskjørt og høøøye sandaler.
Trippet fint ivei utom kjøpesentert.
Så plutselig så kjørte jeg fast tåa i en asfaltkant og tryner, men i fallet så klarer jeg å ta taki rrekkverket v busstoppen med ene hånda, så jeg snurrer rundt og slår bakhodet i dette rekkverket.
Ble liggende rett ut på bakken (noe som sikkert så jævli smart ut med miniskjørt[:D])
Klarte tilslutt å komme meg bort til en benk, og ble sittende der med hodet i hendene og hylflire så jeg hiksta, mange som snudde seg og glante(de trodde sikkert jeg satt der og hylskreik[:D])

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!    LER SÅ JEG HAR KRAMPER HER!!! HAHAHAHAHA

ler så fælt tårene triller!!!![:D][:D][:D][:D]    *stakkars*

Her er mine:

Var på fest (var ikke full) skulle til å reise, å driver å tar på meg skoa. flere står i gangen å skal si hade. Så skulle jeg gå bort til de å gi en klem, men jeg føik forbi, som bambi. sklei bortover, å rett i et klessttiv, under der og alle klærene over meg. Kan ikke skjønne hvordan jg fikk det til, men herregud for ett glatt gulv

Jeg og sambo var på butikken, han trillet handlevognen å jeg gikk å hentet varer Så går jeg bort til vogna "vår" å ser nedi å sier "Faen så mye dritt du skal ha da, å har du tatt ut varene mine????" ser opp på mannen, som da ikke var min sambo..

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

Her er mine:

Var på fest (var ikke full) skulle til å reise, å driver å tar på meg skoa. flere står i gangen å skal si hade. Så skulle jeg gå bort til de å gi en klem, men jeg føik forbi, som bambi. sklei bortover, å rett i et klessttiv, under der og alle klærene over meg. Kan ikke skjønne hvordan jg fikk det til, men herregud for ett glatt gulv [:-][8D]

Jeg og sambo var på butikken, han trillet handlevognen å jeg gikk å hentet varer [;)] Så går jeg bort til vogna "vår" å ser nedi å sier "Faen så mye dritt du skal ha da, å har du tatt ut varene mine????" ser opp på mannen, som da ikke var min sambo..

HAHAHAHAHAHA, tror jeg hadde ledd meg i hjel hadde jeg sett dette [:D][:D][:D]

hehehe ler så jeg griner her[:D]
så utrolig mange bra!
kan fortelle om en episode fra når jeg var gravid.

jeg og vennina mi gikk rundt i byen å kikket.
så fikk jeg så lyst til å ta noen runder å se hvem som selger barnevogner.
kom til en butikk der de selger barnetøy o.l.
så fikk jeg se det sto en barnevogn der også, så tenkte her går vi inn å kikker.
gikk rett bort til vogna og begynte å teste den litt ut.
vugga den og så om den var god å trille.
sa til venninna mi at det virka som en fin vogn.
hun pirket meg i skuldra mens jeg sto der å vippa på vogna, men hun får ikke frem et ord.
plutselig ser jeg at det ligger en baby oppi vogna!
tenkte bare oh shit!
kikka meg litt rundt og heldigvis var det ingen som så meg (er en ganske liten butikk).
fant jo fort ut at de selger jo ikke barnevogner der i det hele tatt.
så den butikken gikk vi igjennom med full latterkrampe hehehe[:D]
resten av byturen også for den del[:D]

Jeg og sambo var på butikken, han trillet handlevognen å jeg gikk å hentet varer [;)] Så går jeg bort til vogna "vår" å ser nedi å sier "Faen så mye dritt du skal ha da, å har du tatt ut varene mine????" ser opp på mannen, som da ikke var min sambo..
KONGE!!!! skal tro om den mannen følte seg høy i hatten med at den dritten i vogna da?? [8D]

ORIGINAL: Niceday

KONGE!!!! skal tro om den mannen følte seg høy i hatten med at den dritten i vogna da?? [8D]

ikke så veldig høy nei. så ganske paff ut [&:][8D] følte meg ikke helt høy i hatten jeg heller [8D]

Back
Topp