Fortell en ting om deg selv.

Dette er flaut!!!

Jeg har en greie for Pingviner!

Bare noen sier det ordet, pingu eller viser meg en, så begynner jeg å dirre å vifte med arma som en :/
'

Aaaaner ikke hvorfor. vært sånn siden jeg var lita. pappa ler jo seg ihæl å mobber meg litt, å sambo tuller med meg innimellom.

Kan plutselig sette på happy feet eller noe hvis jeg har vært på do. DEN SNIKEN!!
 
Jeg har Tlf angst..
Og er sanndrømmer.. Noe som til tider er veldig ekkelt.. Da jeg aldrig vet hvem drømmen handler om..
 
Kom på en ting til,jeg liker ikke og bo her vi bor nå, vil flytte bort, bort fra Finnmark. Er ikke jobb og få her, dyrt som f***, også liker jeg bare ikke plassen.
 
Jeg liker My little pony (kanskje ikke noe overraskelse..)
Elsker å gå på loppemarked! gjerne grave etter antikviteter :)
 
Kom på en ting til,jeg liker ikke og bo her vi bor nå, vil flytte bort, bort fra Finnmark. Er ikke jobb og få her, dyrt som f***, også liker jeg bare ikke plassen.


Skjønner jeg godt. "Rømte" derfra når jeg var 15. Eneste jeg savner er familien min.
 
Dette er flaut!!!

Jeg har en greie for Pingviner!

Bare noen sier det ordet, pingu eller viser meg en, så begynner jeg å dirre å vifte med arma som en :/
'

Aaaaner ikke hvorfor. vært sånn siden jeg var lita. pappa ler jo seg ihæl å mobber meg litt, å sambo tuller med meg innimellom.

Kan plutselig sette på happy feet eller noe hvis jeg har vært på do. DEN SNIKEN!!



Hahaha!!
 
Skjønner jeg godt. "Rømte" derfra når jeg var 15. Eneste jeg savner er familien min.
Hadde jeg vært singel så hadde jeg flyttet for leenge siden, men sambo vil ikke flytte, i det hele tatt, så er låst fast her. :/ hvor i Finnmark er du fra? :)
 
Hadde jeg vært singel så hadde jeg flyttet for leenge siden, men sambo vil ikke flytte, i det hele tatt, så er låst fast her. :/ hvor i Finnmark er du fra? :)

Heldigvis ifra Alta, så hadde jo litt by i det minste. :)

Det er det som er kjedelig med her jeg bor nå. Samboeren min nekter og flytte, og jeg har ikke lyst og bo her.. Men sånn er det jo bare..
 
Lett at jeg visste du kom til å le da eller :p

Off ,er sååå fælt å ha det greine der asså... :oops:


Hehe! :p Rart at jeg ler av det!! :p

Jeg har en sånn greie når jeg skal stramme musklene i arma. Klarer ikke og bare stramme. Må "hive" armen opp for og få stramma skikkelig. Det har samboeren min det myyyye morro med!!
 
Klarer ikke edderkopper:/ er et rotehue, som liker å ha det ryddig:p
Er sur på samboeren min i dag!
 
Klarer ikke edderkopper:/ er et rotehue, som liker å ha det ryddig:p
Er sur på samboeren min i dag!
Jeg er også sur på samboer idag, etter i helga, å nå som han er blitt ædru så får han gjennomgå.
 
Back
Topp