Fortell en hemmelighet

Seawave

Elsker forumet
Denne ble kjørt på termingruppa til andremann, og ble ganske morsom. Her er alle kategorier lov! Fra uskyldig til mindre uskyldig, alvorlig til ikke alvorlig :wtf:

Fortell en hemmelighet om deg selv :p
 
At jeg tar oppi cola istedenfor kaffe i kaffekruset mitt og sier til guttungen at det er kaffe for å ha brusen min ifred.. :laughing021:laughing021
 
Jeg har ikke shavet leggene siden September. Dem har vinterdvale. Kjekt å være så lys at det ikke synes allikevel. :p
 
Jeg spiser en sjokoladerute nesten hver dag.. :silent
 
Jeg ser high school musical-filmene minst 2 ganger i året :facepalm:
 
Last edited:
Hver gang jeg våkner etter en lur endevender jeg skapene etter noe søtt og sluker hva enn jeg finner og så er det rett til kjøleskapet og styrte ned noe søtt derfra også :oops:
 
Jeg og samboer har lovet å ikke fortelle noen om graviditeten før uke 12. Men jeg har fortalt det til ei uten at han vet det. Ei jeg har snakket mye med på nett når jeg har vært gravid tidligere også, du hu er ung mor, slik som jeg blir.
 
Jeg står og lager vafler nå, selv om det er over leggetid. Fordi jeg bare fikk så sinnsykt lyst på vaffler :facepalm:
 
Jeg har drukket 2 glass med oboy fordi det er det eneste som fristet :hilarious:
 
What?! Kult :D Hvorfor? Hva er oboy godt for (annet enn at det smaker godt :p)?
For å få i meg nok melk (havremelk i mitt tilfelle pga allergi). Oboyen i seg selv er ikke godt for noe, men den er heller ikke skadelig så lenge det ikke tar plassen til annen næring. Og nytten kroppen har av å få i seg ett glass med melk veier opp for at oboyen er litt usunn. Siden jeg ikke klarer å drikke havremelken uten oboy, og ikke får i meg melkeprodukter som ost, prim, yoghurt o.l pga allergi.
Altså for å få nok jod & kalsium.
 
Jeg drikker oboy hver dag på ordre fra ernæringsfysiologen min :wtf:
Forrige svangerskap fikk jeg beskjed om å drikke cola av legenfor å få opp energinivået fordi jeg slet like mye med kvalme som nå..
 
Forrige svangerskap fikk jeg beskjed om å drikke cola av legenfor å få opp energinivået fordi jeg slet like mye med kvalme som nå..
Ja, næring er viktig, og alt er relativt - som ernæringsfysiologen sa til meg. Næring er faktisk viktig. Hun poengterte også at råd som blir gitt på generell basis i samfunnet retter seg mot at overvekt og usunt kosthold er ett reelt problem. Men disse rådene gjelder ikke alle, og mange kan ende opp underernært eller feilernært pga dette. F.eks som at jeg har gått med alt for lavt inntak av jod og kalsium hele livet, fordi mamma var livredd for å gi meg oboy fordi oboy var jo så usunt. Og nå, i en alder av 28, fikk jeg endelig time hos ernæringsfysiolog på sykehuset pga allergien og beskjed om å drikke oboy hver dag.
 
Jeg spiser HELE dagen for å døyve kvalmen:-/
 
Back
Topp