Fortalte sjefen....

Krysser-fingrene;D

Flørter med forumet
....i dag at jeg er gravid. Litt tidlig, men siden jeg er sjukemeldt pga kvalme følte jeg at jeg måtte si det. Men ikke et eneste ord kom det derfra om at det var hyggelig eller noe i den duren. Er ikke det litt merkelig? Skjønner at ho synes det er ubeleilig, men likevel...?

Er enig med deg... Hun virker kald. Hadde vært noe annet dersom sjefen din var ein mann, men damer blir da som regel begeistret når de hører om noen som har blitt gravide. Ikke la det gå innpå deg :-) hun ble nok bare litt paff ;-)

Da jeg fortalte det til min (mannlige) sjef ble han kjempe glad.....han spør meg hele tiden hvordan det går og gleder seg over "Lefdal-bebisen" :) Bare ta det med ro, hun gleder seg nok etterhvert :)

Noen er dyktige å være sjef andre er for egoistiske til det. Jeg er selv sjef og selv om det gir meg merarbeid og av og til er "ubeleilig" at noen av mine medarbeidere blir gravide så er jeg alltid kjempe glad på dems vegne og støttende og oppmuntrende. De får aldri vite eller føle at jeg syns det kan være litt kjipt.. men det er jobben min, så jeg gjør ekstraarbeidet med et smil. Noen klarer ikke helt å skru av den.. det er synd. Samme når noen blir sjukemeldt så tenker jeg ofte "fillern, hva gjør jeg nå", men sier alltid til dem" Huff, riktig god bedring, ta vare på deg selv, ikke stress å kom tilbake frisk og rask når du er klar for det "

Takk for svar :D

Jeg har forståelse for at det passer dårlig og at det skaper problemer på jobben, men hadde vel håpet at ho skulle holde maska... Jaja - ingen skal få ta fra meg gleden over spiren iallfall ;-D Krysser fingrene for den lille :D

Back
Topp