Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja han sa flere ganger for "bestefar igjen, det var artig!"Koselig når man får den reaksjonen man ønsker! Det må være stas å bli besteforeldre også!
--------------------
<3 17. februar <3
Pappa bor i Thailand og er på besøk her og bor hos oss...og jeg fortalte det siden jeg ikke er i form (såvidt bare tusler rundt) og skal ikke på jobb siden jeg er sykemeldt.Så kjektjeg gleder meg til å fortelle nyheten men blir nok en stund til enda
Termin 9.februar med første frøet![]()
Ja da forstår jeg godt at det var naturlig å si detPappa bor i Thailand og er på besøk her og bor hos oss...og jeg fortalte det siden jeg ikke er i form (såvidt bare tusler rundt) og skal ikke på jobb siden jeg er sykemeldt.
<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3
Jeg forteller ikke alle, men mamma, pappa og søstern kan jeg fint dele det med uansett hvordan det går. Uansett så er jeg så dårlig at det nytter ikke å skjule det...Vi sa det rundt 5 uker sist.. De ble kjempeglade på begge sider. Men det gikk galt.. Så nå vet kun 2 av søstrene mine det (de gjettet, kan ikke skjule noe for de) samt ei veldig god venninne og ei på jobb som hadde sett meg på forumet
![]()
men besteforeldre og resterende får vente til etter uke 12! Var grusomt å skuffe de sist...![]()
Jeg forteller ikke alle, men mamma, pappa og søstern kan jeg fint dele det med uansett hvordan det går. Uansett så er jeg så dårlig at det nytter ikke å skjule det...
<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3