Fortalte pappa

Koselig når man får den reaksjonen man ønsker! Det må være stas å bli besteforeldre også!

--------------------
<3 17. februar <3

Så kjekt:) jeg gleder meg til å fortelle nyheten men blir nok en stund til enda:p

Termin 9.februar med første frøet:)

Koselig når man får den reaksjonen man ønsker! Det må være stas å bli besteforeldre også!

--------------------
<3 17. februar <3
Ja han sa flere ganger for "bestefar igjen, det var artig!" :)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Så kjekt:) jeg gleder meg til å fortelle nyheten men blir nok en stund til enda:p

Pappa bor i Thailand og er på besøk her og bor hos oss...og jeg fortalte det siden jeg ikke er i form (såvidt bare tusler rundt) og skal ikke på jobb siden jeg er sykemeldt.

Pappa bor i Thailand og er på besøk her og bor hos oss...og jeg fortalte det siden jeg ikke er i form (såvidt bare tusler rundt) og skal ikke på jobb siden jeg er sykemeldt.

Ja da forstår jeg godt at det var naturlig å si det:)

Så godt med en slik positiv reaksjon..

Så herlig med positiv respons :-) æ grue mæ sånn te å fortelle, e så redd førr ka dem blir å si, trur dem blir å mene så mye :-/

Termin 20.2.14

Så moro med positiv respons:) skal fortelle mine foreldre på onsdag etter ul :) tror mamma kommer til å bli kjempeglad:)

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Så kjekt med en sånn reaksjon:) blir litt varm om hjertet då:)

Vi sa det rundt 5 uker sist.. De ble kjempeglade på begge sider. Men det gikk galt.. Så nå vet kun 2 av søstrene mine det (de gjettet, kan ikke skjule noe for de :P) samt ei veldig god venninne og ei på jobb som hadde sett meg på forumet ;)

men besteforeldre og resterende får vente til etter uke 12! Var grusomt å skuffe de sist... :(

Vi sa det rundt 5 uker sist.. De ble kjempeglade på begge sider. Men det gikk galt.. Så nå vet kun 2 av søstrene mine det (de gjettet, kan ikke skjule noe for de :P) samt ei veldig god venninne og ei på jobb som hadde sett meg på forumet ;)

men besteforeldre og resterende får vente til etter uke 12! Var grusomt å skuffe de sist... :(
Jeg forteller ikke alle, men mamma, pappa og søstern kan jeg fint dele det med uansett hvordan det går. Uansett så er jeg så dårlig at det nytter ikke å skjule det...

Jeg forteller ikke alle, men mamma, pappa og søstern kan jeg fint dele det med uansett hvordan det går. Uansett så er jeg så dårlig at det nytter ikke å skjule det...

Uff.. Det kom helt feil ut. Det jeg mente å si er at det er herlig når folk blir glade på deres vegne! :D

Back
Topp