Fortalte familie idag

Man må få gjøre som man ønsker. Folk kan være raske å dømme.

Samboeren har jo 3 før han møtte meg. Så da vi hadde fått jenta vår, sa svigermor: nå må det være nok.
Bare synd jeg ikke tenkte meg om og svarte kjapt, for da skulle jeg spurt hvorfor ikke hun stoppa med en.

Samboeren har jo 3 før han møtte meg. Så da vi hadde fått jenta vår, sa svigermor: nå må det være nok.
Bare synd jeg ikke tenkte meg om og svarte kjapt, for da skulle jeg spurt hvorfor ikke hun stoppa med en.
Mange som har mange barn, kjenner flere som har 10+ søsken

Kjipt når det blir sånne ufine kommentarer.
Her er vi forberedt på å få noen.
Hadde trøbbel mellom oss i jul/nyttår. Vurderte å flytte fra hverandre. I tillegg er vi ikke unge lengre, da jeg blir 37 og han 48 før babyen kommer. Han blir også bestefar til 2 stk i sommer (juni og juli).
Men jeg ønsker meg et barn til, da jeg har kun ei. Så da får folk si hva de vil. Vårt liv, vårt valg [emoji4]

De får si hva de vil!! Som du skriver selv, deres liv å deres valg[emoji173]️[emoji173]️

Jeg er desemberbarn! Har aldri tenkt at det er noe negativt med det[emoji1]

Såå bra!!! Forstår ikke hva som skal være så galt med det! Er selv født ganske tidlig på året, å noen sier at jeg er såååå heldig!
Men jeg kan helt ærlig si at jeg har ikke hatt noe mer glede av dette enn de vennene mine som er født sent på året[emoji846][emoji1305]

Forvirra meg inn her jeg!
Ville også bare kommentere at det er helt topp å være født i desember! Har selv bursdag i desember og den måneden er helt magisk! Så mye å glede seg til[emoji5]
Det eneste minuset (om det er et minus i det hele tatt) er året man blir 18år. Alle skal ut på byen og du vente helt til desember! Som 17 åring var dette kjipt.. Men, da kan dere bare hilse alle desemberbarna med at året man fyller 30 er det helt herlig å være sist ut[emoji23]

Hilsen prøver [emoji111]️

Forvirra meg inn her jeg!
Ville også bare kommentere at det er helt topp å være født i desember! Har selv bursdag i desember og den måneden er helt magisk! Så mye å glede seg til[emoji5]
Det eneste minuset (om det er et minus i det hele tatt) er året man blir 18år. Alle skal ut på byen og du vente helt til desember! Som 17 åring var dette kjipt.. Men, da kan dere bare hilse alle desemberbarna med at året man fyller 30 er det helt herlig å være sist ut[emoji23]

Hilsen prøver [emoji111]️

Men en annen ting. Når du blir 18 i desember, så får du vennene dine med deg ut [emoji4] Den som har i januar må gå ut alene [emoji23]

Ja, vet ikke om hun er sjalu eller om hun faktisk ikke bryr seg. Når vi kjøpte hus sa hun "mamma sitt hus er finere" merkelig ting å si det også.
Hvor gammel er søsteren din om jeg kan spørre? Er hun voksen? Høres ut som en som er tidlig i tenårene for å være ærlig...

Huff! Så sårende :(
Dette blir mitt 3 barn i desember! :p
Det er så koselig å få baby til jul :love017 du har masse å glede deg til :hilarious: en ting jeg har sluttet med, er å bry meg om slike kommentarer.. fått høre det meste.. :confused: bare nyt og gled deg over graviditeten ;) må bare heve deg over slike kommentarer ;)

Huff! Så sårende :(
Dette blir mitt 3 barn i desember! [emoji14]
Det er så koselig å få baby til jul :love017 du har masse å glede deg til :hilarious: en ting jeg har sluttet med, er å bry meg om slike kommentarer.. fått høre det meste.. :confused: bare nyt og gled deg over graviditeten ;) må bare heve deg over slike kommentarer ;)
Ja må bare det :)

Er selv født i desember, har flere gode venninner født i desember, svigermor er også født i desember. Hvis du leser horoskop er Skytten det kuleste stjernetegnet. [emoji12] Mange bra desemberfolk, og måneden blir bare ekstra koselig med både bursdag og jul.

Back
Topp