Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kan skjønne de stusser litt i dag. Men det er virkelig ikke greit og komme med en slik kommentar nei! Det var ikke en spøk? Hvis hun trudde graviditeten var en aprilsnarr? Huff nei... Ikke vet jeg. Men forstår godt at det var sårt![emoji173]Fortalte familien om graviditeten idag, flere stusser på grunn av datoen og jeg kommer til å si det igjen imorgen.
Det som ble litt sårt for meg er at ene søstra mi sa at "det får bli ditt problem". Hvorfor sier noen slikt om en sånn nyhet? Skjønner det ikke.
Ho trudde det, men la ved en meme der det var bilde av ansiktet til en mann, skremt uttrykk der det står "når hun sier hun fremdeles er gravid 2. April" da kom kommentarenJa kan skjønne de stusser litt i dag. Men det er virkelig ikke greit og komme med en slik kommentar nei! Det var ikke en spøk? Hvis hun trudde graviditeten var en aprilsnarr? Huff nei... Ikke vet jeg. Men forstår godt at det var sårt![emoji173]
Jeg kan skjønne at de kanskje trodde det var aprilspøk, men var ikke så fin kommentar det, skjønner at det var sårtFortalte familien om graviditeten idag, flere stusser på grunn av datoen og jeg kommer til å si det igjen imorgen.
Det som ble litt sårt for meg er at ene søstra mi sa at "det får bli ditt problem". Hvorfor sier noen slikt om en sånn nyhet? Skjønner det ikke.

Nei, rett og slett ufintIkke en gøy kommentar å få.. søstera mi sa "stakkars baby som blir født i desember".. ikke det man vil høre fra de nermeste[emoji20]
Helt enigDette blir min andre desember babyHadde termin med eldste på julaften ... Synes det er en vakker måned å bli født inn i
![]()
(Bare koble ut slike kommentarer.. lettere sagt enn gjort jeg vet) de burde bli litt flau over å i det hele tatt si det, spesielt til deg som er gravid og venter en liten skatt [emoji173]
Jaaa, julemirakelHva slags kommentarer er det som kommer til dere?blir oppgitt på deres vegne
de jeg kjenner som har bursdag i desember sier at det er helt supert, så vi får tenke på det [emoji813]red
Det er akkurat det det er, og håper de som er negative rundt deg innser det etterhvertJaaa, julemirakel![]()

Håper det jeg ogsåDet er akkurat det det er, og håper de som er negative rundt deg innser det etterhvert [emoji813]red
Fortalte familien om graviditeten idag, flere stusser på grunn av datoen og jeg kommer til å si det igjen imorgen.
Ja, vet ikke om hun er sjalu eller om hun faktisk ikke bryr seg. Når vi kjøpte hus sa hun "mamma sitt hus er finere" merkelig ting å si det også.For en merkelig ting å si? Hva er ditt problem, at du får barn eller at du får barn i desember? Så dårlig gjort!
Ja, vet ikke om hun er sjalu eller om hun faktisk ikke bryr seg. Når vi kjøpte hus sa hun "mamma sitt hus er finere" merkelig ting å si det også.
Mange tvilende ja. Føler ikke vi har noe mer anstrengt forhold enn det vi andre søsknene har. Til og med eldste søstra mi har uttrykt sjalusi, noe som jeg tror vi la dødt etter jeg forklarte alt arbeidet som ligger bak "suksessen" og at mest av æren for materielle goder går til samboeren min.Dårlig gjort! Har dere et anstrengt forhold? De andre trodde ikke helt på det, eller? Forhåpentligvis blir de glade når du fortsatt sier det samme i morgen![]()
Man må få gjøre som man ønsker. Folk kan være raske å dømme.Kjipt når det blir sånne ufine kommentarer.
Her er vi forberedt på å få noen.
Hadde trøbbel mellom oss i jul/nyttår. Vurderte å flytte fra hverandre. I tillegg er vi ikke unge lengre, da jeg blir 37 og han 48 før babyen kommer. Han blir også bestefar til 2 stk i sommer (juni og juli).
Men jeg ønsker meg et barn til, da jeg har kun ei. Så da får folk si hva de vil. Vårt liv, vårt valg [emoji4]