Fortalte det til barna....

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Og det gikk ikke helt som forventet. Stesønnen min på 8 år var mest opptatt av at jeg hadde sexet ( som han kalte det) med pappaen hans. Min sønn på 7 år begynte å gråte hysterisk fordi han var redd jeg ville dø under fødselsen ( som han kalte det). Så ting går ikke som planlagt

I tillegg lurte de på om ikke babyen kom ut når jeg kastet opp så mye!

Hahahahahaha, herlig! Fantastisk bra reaksjona som krever gode, pedagogiske svar :laughing001

Jeg kjenner to unger som gikk helt i kjellern, de ville IKKE ha baby! Men det var såå stas å bli storesøsken når babyen endelig kom da :)

Godt jeg er utdannet pedagog da så jeg kunne finne et pedagogisk svar :laughing025

Skal sies at min sønn akkurat har fått en lillesøster av far og stemor, så er ikke rart at det ikke var så stas. I dag har de lagt øre til magen for å høre babyen der inne og lurt på hvordan jeg får gitt den pupp når den er inne i magen. Så mye rart disse barna sier og gjør!

min datter på snart 5 lurer fælt på hvor babyen er henne, hun har kommet frem til at siden puppene ( eller tuppene som hun sier) er så store, så er babyen inni der :p

Tror det blir enklere når magen er større :)

Hahaha!! "Pupp når den er inne i magen" - fantastisk!! :D :D :D

Godt jeg er utdannet pedagog da så jeg kunne finne et pedagogisk svar :laughing025

Skal sies at min sønn akkurat har fått en lillesøster av far og stemor, så er ikke rart at det ikke var så stas. I dag har de lagt øre til magen for å høre babyen der inne og lurt på hvordan jeg får gitt den pupp når den er inne i magen. Så mye rart disse barna sier og gjør!
Haha, det er jo søtt da :D min datter har tydeligvis pupper i magen :p

Min sønn på 3 1/2 år har sagt han skal passe på at babyen har smokken sin. Det syntes jeg var så søtt, så i dag da han sa at babyer gråter så mye sa jeg: "Men hva kan du gjøre da...? :) "
"Da kan jeg skyte'n!" var svaret :-P
Herregud!

• Liker
Reactions: Boo
Min sønn på 3 1/2 år har sagt han skal passe på at babyen har smokken sin. Det syntes jeg var så søtt, så i dag da han sa at babyer gråter så mye sa jeg: "Men hva kan du gjøre da...? :) "
"Da kan jeg skyte'n!" var svaret :p
Herregud!

Haha fra barn skal man få høre det meste!

"Da kan jeg skyte'n!" var svaret :-P
Herregud!
Bahahaha, herregud :p

jeg har prøvd å si forsiktig at jentungen skal bli storesøster... Nei, det vil hun ikke. Hun er lillesøster.. Og når jeg sier at mamma har baby i magen svarer hun også nei :p men stakkars hun er bare 2,5 år :p

Bahahaha, herregud :p

jeg har prøvd å si forsiktig at jentungen skal bli storesøster... Nei, det vil hun ikke. Hun er lillesøster.. Og når jeg sier at mamma har baby i magen svarer hun også nei :p men stakkars hun er bare 2,5 år :p
Det går nok bra :) ikke så lett for dem å forstå :)

Eldste datter begynte å gråte av glede faktiskt, jeg ble litt overasket over det siden hun krangler mye med lillebror og ønsker ham ditt peppern gror av og til.. Mens minsten vet det ikke enda.. Da vil vi nok høre om når babyen kommer helt frem til termin

Back
Topp