Fortalte det til barna....

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Og det gikk ikke helt som forventet. Stesønnen min på 8 år var mest opptatt av at jeg hadde sexet ( som han kalte det) med pappaen hans. Min sønn på 7 år begynte å gråte hysterisk fordi han var redd jeg ville dø under fødselsen ( som han kalte det). Så ting går ikke som planlagt

I tillegg lurte de på om ikke babyen kom ut når jeg kastet opp så mye!

Hahahahahaha, herlig! Fantastisk bra reaksjona som krever gode, pedagogiske svar :laughing001

Jeg kjenner to unger som gikk helt i kjellern, de ville IKKE ha baby! Men det var såå stas å bli storesøsken når babyen endelig kom da :)

Godt jeg er utdannet pedagog da så jeg kunne finne et pedagogisk svar :laughing025

Skal sies at min sønn akkurat har fått en lillesøster av far og stemor, så er ikke rart at det ikke var så stas. I dag har de lagt øre til magen for å høre babyen der inne og lurt på hvordan jeg får gitt den pupp når den er inne i magen. Så mye rart disse barna sier og gjør!

min datter på snart 5 lurer fælt på hvor babyen er henne, hun har kommet frem til at siden puppene ( eller tuppene som hun sier) er så store, så er babyen inni der :p

Tror det blir enklere når magen er større :)

Hahaha!! "Pupp når den er inne i magen" - fantastisk!! :D :D :D

Godt jeg er utdannet pedagog da så jeg kunne finne et pedagogisk svar :laughing025

Skal sies at min sønn akkurat har fått en lillesøster av far og stemor, så er ikke rart at det ikke var så stas. I dag har de lagt øre til magen for å høre babyen der inne og lurt på hvordan jeg får gitt den pupp når den er inne i magen. Så mye rart disse barna sier og gjør!
Haha, det er jo søtt da :D min datter har tydeligvis pupper i magen :p

Min sønn på 3 1/2 år har sagt han skal passe på at babyen har smokken sin. Det syntes jeg var så søtt, så i dag da han sa at babyer gråter så mye sa jeg: "Men hva kan du gjøre da...? :) "
"Da kan jeg skyte'n!" var svaret :-P
Herregud!

• Liker
Reactions: Boo