Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg måtte også ut med nyheten samme morgen på grunn av disse hersens kjemikaliene, men en av de på jobb har spurt meg en gang i månden siden jeg begynte om jeg ikke skulle ha nr 2 snart. Så nyheten ble godt motatt. Bare glad jeg slapp å plages med prøvingen når man må svare på sånt.Har fortalt det i begynnelsen av november dvs noen dager etter positiv test. Men jobber på labben med kjemikalier. Og visste at ingen blir overrasket med en to åring hjemme og som nygift nesten sånn at alle ventet på den nyheten ;-)
Heter seg vel at ved permisjon med varighet over 3 månder skal arbeidsgiver ha 3 månders varsel, men vet ikke om det finns en lov?Huff. Jeg kvir meg sånn til å fortelle der. Nettopp begynt I ny jobb:/ når "må" eller Bør man si det?
Huff. Jeg kvir meg sånn til å fortelle der. Nettopp begynt I ny jobb:/ når "må" eller Bør man si det?
TakkDu må si det 3 mnd før du skal ut i permisjon. God tid enda
Huff. Jeg kvir meg sånn til å fortelle der. Nettopp begynt I ny jobb:/ når "må" eller Bør man si det?