Fortalt nyheten på jobb?

Lykka

Betatt av forumet
Hvor tidlig har dere tenkt å fortelle det til sjefen o.l....?

Jeg forteller det muligens nå på begynnelsen av nyåret. Jeg jobber med voksne utviklingshemmede og der er det selvfølgelig mulighet for uønsket atferd og dermed enkelte brukere jeg nå ikke ønsker å jobbe med.

Har fortalt det i begynnelsen av november dvs noen dager etter positiv test. Men jobber på labben med kjemikalier. Og visste at ingen blir overrasket med en to åring hjemme og som nygift :D nesten sånn at alle ventet på den nyheten ;-)

Måtte fortelle det tidlig grunnet kvalme og sykemelding.

Jeg har ikke fortalt det. Å kommer ikke til å gjøre det på en stund heller! Kommer nok til å være sm en stund til enda...

Sjefen og to andre vet det og visst det siden uke 5ca. Resten får vite det 8 eller 9.jan :)

Jeg kommer til å fortelle det på nyåret.. Dette for å unngå at de hører det fra noen andre først. Jobber på sykehjem,så det vil komme situasjoner som gjør at jeg må fortelle det til de jeg jobber sammen med.. Kunne godt tenkt meg å vente hvertfall 1 mnd ti,men da tror jeg nyheten alt har spredd seg

Har fortalt det i begynnelsen av november dvs noen dager etter positiv test. Men jobber på labben med kjemikalier. Og visste at ingen blir overrasket med en to åring hjemme og som nygift :D nesten sånn at alle ventet på den nyheten ;-)
Jeg måtte også ut med nyheten samme morgen på grunn av disse hersens kjemikaliene, men en av de på jobb har spurt meg en gang i månden siden jeg begynte om jeg ikke skulle ha nr 2 snart. Så nyheten ble godt motatt. Bare glad jeg slapp å plages med prøvingen når man må svare på sånt.

Huff. Jeg kvir meg sånn til å fortelle der. Nettopp begynt I ny jobb:/ når "må" eller Bør man si det?

Huff. Jeg kvir meg sånn til å fortelle der. Nettopp begynt I ny jobb:/ når "må" eller Bør man si det?
Heter seg vel at ved permisjon med varighet over 3 månder skal arbeidsgiver ha 3 månders varsel, men vet ikke om det finns en lov?

Fortalte det med en gang grunnet ingen mulighet for tilrettelegging (løsemidler og fysisk tungt arbeid)

Jeg fortalte det veldig tidlig til sjefen, var så mye kvalm. Gleda meg ikke, hadde akkurat begynt i et svangerskapsvikariat! :P men hun tok det veldig fint :)

Vurderer om jeg skal fortelle nå etter jul eller vente å la de tro jeg har fått noen kilo i jula

Jeg venter til medarbeidersamtalen - da er jeg 16 uker på vei. Egentlig kunne jeg tenkt meg å vente til 3 måneder før permisjon, men føler det er litt dårlig gjort ovenfor arbeidsgiver. Det er mye som skjer på jobb i året som kommer og jeg er den eneste med min stilling - så de må jo få inn en stedsfortreder. Gruer meg til å fortelle!!! Samtidig blir det greit å bli ferdig med det :)

Sjefen min spurte meg rett ut da jeg var 9 uker på vei så hun vet det. Resten får vente en god stund selv om det visstnok er den store snakkisen og jeg skal ha en til.

Når startet du ? Jeg startet å jobbe i august og føler også jeg gruer meg til å si det til sjefen.. De på kontoret jeg sitter med vet det og det ble bare godt mottatt :)

Jeg har enda ikke sagt det og jeg er 17+1 :eek:
Gruer meg til å fortelle men gleder meg vilt til det er offentlig.

Back
Topp