Blirdettre?
Forelsket i forumet
Bare mannen som vet foreløpig, men kommer trolig til å dele med søstra mi ila uka
Vil ikke si det til så mange før barna våre får vite det, og det blir nok 5-6 uker til. Litt gøy å ha en hemmelighet sammen også 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg jobber i bhg og har allerede fortalt det for er så dårlig på morgnene.Jeg har foralt aller nærmeste familie og en venninne. Jeg har bare lyst til å skrike det høyt, hehe. Men nå skal jeg prøve å holde meg til det har gått 12 uker hvertfall. Det jeg stresser litt med er: når fortelle jobben? Jeg jobber i barnehage, og jeg vet at når man er gravid får man en ekstra person på jobb, men når skal man fortelle?
Jeg begynner også å slite på jobb. Med mye kvalme og veldig sliten! Lurer virkelig på om det hadde vært greit å fortelle de.Jeg jobber i bhg og har allerede fortalt det for er så dårlig på morgnene.
Jeg mistet i høst, og var veldig glad for at vi hadde fortalt det til nærmeste familie, venner og kolleger. Fint å dele sorgen og få forståelse for situasjonen. Så har sagt det til de samme denne gangen!Vi har sagt det til nærmeste familie og jeg har sagt det til noen venninner. Det føles så fjernt at jeg skal miste, men jeg vet selvsagt at det er like sannsynlig at jeg mister som at noen andre gjør det, så det kan hende jeg kommer til å angre på at jeg har fortalt det.. Men jeg er ikke typen til å holde ting skjult, så det får bare briste eller bære tenker jeg![]()