Fortalt det?

Bare mannen som vet foreløpig, men kommer trolig til å dele med søstra mi ila uka :) Vil ikke si det til så mange før barna våre får vite det, og det blir nok 5-6 uker til. Litt gøy å ha en hemmelighet sammen også ;)

Bar mannen min som vet. Vi bor langt fra familie men må kanskje ta en tur i vår å si det. Vil gjerne være der når de får vite det :p

Jeg har foralt aller nærmeste familie og en venninne. Jeg har bare lyst til å skrike det høyt, hehe. Men nå skal jeg prøve å holde meg til det har gått 12 uker hvertfall. Det jeg stresser litt med er: når fortelle jobben? Jeg jobber i barnehage, og jeg vet at når man er gravid får man en ekstra person på jobb, men når skal man fortelle?
Jeg jobber i bhg og har allerede fortalt det for er så dårlig på morgnene.

Er kun sambo og mine foreldre som vet.
Mine søsken ble veldig lei seg sist når vi mistet, så vi venter til vi vet mer sikkert at den sitter fast.
Og svigers ble ikke så glad sist og vist lite omsorg med tanke på SA, så vi stresser ikke med å si det til de.

Bare samboer som vet de enda. Vi har et barn hver fra før, på 4 og 5. Vi har lyst til å finne en morsom måte og fortelle det til resten av familien på ☺ Hadde sa i uke 8 sist gang, så venter lengst mulig med å fortelle det. Skal til syden med mamma og søsken når jeg er i uke 9, så kan nok hende jeg må fortelle det da

Håper vi kan vente med å fortelle det til sommerferien :-) De har fått vite det så tidlig de andre gangene så denne gangen kan de smøre seg med tålmodighet i noen måneder ;)

I dag har jeg fortalt de nærmeste på jobben. Jeg er så utrolig sliten og kvalm, så jeg følte jeg måtte fortelle det, så er det litt lettere å være i dårlig form på jobb i stedet for å bli fullt sykemeldt.
Det gikk forresten veldig bra! De var veldig glad for meg, og ville tilrettelegge så godt som mulig :) Godt å få en sånn tilbakemelding!!

Ikke fortalt noen andre enn faren det enda, går besøk av svigersøster og mannen hennes i helga, så nå vel kanskje si det da, hun skal ha baby selv i mai så det blir jo gøy å gå nesten lile gamle søskenbarn :-) så kommer min familie til påske, så får se om vi sier det da eller om de får vente til etter ul

Vi har kun fortalt mamma og pappa, sånn at jeg har noen å snakke med ang. svangerskapet.
Svigers har ikke føltes like støttende gjennom valg vi har tatt. Da forteller vi det heller til alle når jeg er rundt 12 uker, når ting er litt mer sikkert :)

Vi vil vente til etter 12 uker.
Sambo sa i går at han gledet seg til han kunne fortelle folk. Er sannelig ikke sikker på at han klarer å vente så lenge da det nesten glapp ut på jobb i går.

Nettopp funnet ut selv, så nei.
Bare samboer, men han tror visst ikke helt på det enda:p

Første som får vite blir vel sjefen, siden jeg skal rett på svangerskapspenger igjen etter permisjonen min er ferdig i mai :)

Familie kan vente litt til :)

Vi har sagt det til nærmeste familie og jeg har sagt det til noen venninner. Det føles så fjernt at jeg skal miste, men jeg vet selvsagt at det er like sannsynlig at jeg mister som at noen andre gjør det, så det kan hende jeg kommer til å angre på at jeg har fortalt det.. Men jeg er ikke typen til å holde ting skjult, så det får bare briste eller bære tenker jeg ☺️

Vi har sagt det til nærmeste familie og jeg har sagt det til noen venninner. Det føles så fjernt at jeg skal miste, men jeg vet selvsagt at det er like sannsynlig at jeg mister som at noen andre gjør det, så det kan hende jeg kommer til å angre på at jeg har fortalt det.. Men jeg er ikke typen til å holde ting skjult, så det får bare briste eller bære tenker jeg ☺️
Jeg mistet i høst, og var veldig glad for at vi hadde fortalt det til nærmeste familie, venner og kolleger. Fint å dele sorgen og få forståelse for situasjonen. Så har sagt det til de samme denne gangen!:)

Back
Topp