Fortalt det...

Lakshmi

Betatt av forumet
I dag har jeg fortalt det til min beste venninne ☺ og hun ble så glad på våre vegner. Skal ha utdrikningslag neste helg så tenkte jeg burde si i fra ☺ sånn at de ikke kommet hit og vekker meg med alskens godsaker nå er det fortalt til alle våre nære også. Hadde det ikke vært for bryllup og alt så ville vi nok ventet litt. Er bare 4 + 5 i dag. .. men skulle noe skje har vi støtte i vennene våre da

Jeg har selvfølgelig fortalt det til min beste veninne, det er også henne jeg ber om råd (da hun har erfaring fra tre svangerskap fra før...)

Planen var egentlig å vente litt til med å fortelle, siden vi fortalte alle de nærmeste sist, og en uke senere hadde jeg en spontanabort, men jeg vil så gjerne dele, og tenker at jeg vil dele gleden så lenge den varer (og håper den varer selvfølgelig) og så får vi ta sorgene HVIS dem kommer...

Er jo veldig moro å fortelle også synes jeg de blir jo så glade jeg gleder meg sånn over å være gravid også!

I dag har jeg fortalt det til min beste venninne ☺ og hun ble så glad på våre vegner. Skal ha utdrikningslag neste helg så tenkte jeg burde si i fra ☺ sånn at de ikke kommet hit og vekker meg med alskens godsaker nå er det fortalt til alle våre nære også. Hadde det ikke vært for bryllup og alt så ville vi nok ventet litt. Er bare 4 + 5 i dag. .. men skulle noe skje har vi støtte i vennene våre da

Når skal du gifte deg? :)

Takk gleder meg helt vilt

Når jeg fortalte det til venninna mi, så spurte hun bare om det var noe vi hadde glemt :p

Når jeg fortalte det til venninna mi, så spurte hun bare om det var noe vi hadde glemt :p
Hehe :) broren min sa vi hekket som kaniner :p men han har jo 2 selv så han har ikke noe han skulle sagt :)

Back
Topp