fortalt det.

ajentea

Februar 14
Endelig etter å vist det selv i en uke turte jeg ringe å fortelle det til mamma, hun ble glad og tror hun egentlig har ventet litt på det :P Pappa var på kurs så mamma sa jeg skulle sende han en melding så skulle hun ringe meg når hun hadde snakket med han. Føler meg ganske mye lettere etter å ha fortalt de det for det har jeg gruet meg litt til :)

Herlig da, godt tenker jeg. Vi venter litt til. Da jeg mistet i februar og ringte gråtkvalt og fortalte det til mamma, var det første hun sa: er du gravid allerede?! Makan, jeg ble sint og spurte om det var det verste. Og da vi fortalte jeg var gravid med storesøster hang hun seg veldig opp i at vi fortalte det veldig tidlig, hun kunne ikke forstå at vi kunne vite det så tidlig. Hun er så rar! Så hun får pent vente!

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Vi seier det etter ul i uke 7, da er det like sikkert som etter 12 uker. Mamma og pappa, og ene søstra mi vet det, klarer ikke å holde det helt skjult ;)

Herlig da, godt tenker jeg. Vi venter litt til. Da jeg mistet i februar og ringte gråtkvalt og fortalte det til mamma, var det første hun sa: er du gravid allerede?! Makan, jeg ble sint og spurte om det var det verste. Og da vi fortalte jeg var gravid med storesøster hang hun seg veldig opp i at vi fortalte det veldig tidlig, hun kunne ikke forstå at vi kunne vite det så tidlig. Hun er så rar! Så hun får pent vente!

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Veldig deilig å være ferdig med å fortelle det til de, tenkte at det er godt å ha noen å snakke med om det skal gå galt og. Hun tok det veldig bra og hørtes ut som hun gledet seg, bor 8 timer unna så måtte ringe hun og følte det var tryggest ;) Er jo første barnebarn og så.

Skjønner godt du venter med å fortelle det da!

Vi seier det etter ul i uke 7, da er det like sikkert som etter 12 uker. Mamma og pappa, og ene søstra mi vet det, klarer ikke å holde det helt skjult ;)

Var veldig usikker på om jeg skulle si noe no, men følte jeg måtte fortelle det til noen :P Mest lyst å bare skrike det ut til alle ;)

Forrige gang jeg var gravid fortalte jeg mamma først i uke 10, men så hadde jeg en sa dagen etterpå.. Så er veldig usikker nå om jeg skal fortelle, eller vente til etter uke 12. Spørs om jeg klarer holde det hemmelig så lenge da :)

Termin 16.02.14

Er vanskelig og holde det hemmelig, skal i bryllup når jeg er rundt 10 uker på vei så må få fortalt det til svigers før det siden de skal servere spekemat til forrett :/ så vet ihvertfall de hvorfor jeg ikke spiser det.

Forrige gang jeg var gravid fortalte jeg mamma først i uke 10, men så hadde jeg en sa dagen etterpå.. Så er veldig usikker nå om jeg skal fortelle, eller vente til etter uke 12. Spørs om jeg klarer holde det hemmelig så lenge da :)

Termin 16.02.14
uten tidlig ul så vet jeg ikke hva vi hadde gjort :)
Er jo med fare for sa at en ikke sier noe for tidlig, uke 12 er jo den magiske grensen :)

uten tidlig ul så vet jeg ikke hva vi hadde gjort :)
Er jo med fare for sa at en ikke sier noe for tidlig, uke 12 er jo den magiske grensen :)
Blir nok sikkert å fortelle det før, men ikke helt enda i alle fall :) vet jo at hun kommer til å bli overlykkelig, så syns liksom det blir ekstra fælt om jeg skulle miste igjen.. Men jeg tenker positive tanker, denne gangen skal spiren klore seg fast :)

Termin 16.02.14

Blir nok sikkert å fortelle det før, men ikke helt enda i alle fall :) vet jo at hun kommer til å bli overlykkelig, så syns liksom det blir ekstra fælt om jeg skulle miste igjen.. Men jeg tenker positive tanker, denne gangen skal spiren klore seg fast :)

Termin 16.02.14
Det går sikkert fint denne gang, krysser fingrene for deg :)

• Liker
Reactions: BMC
Hm.. Blir vanskelig å holde på hemmeligheten til uke tolv... Men har så lyst å vite at der er hjerteslag inni der før jeg forteller det. Hm.. Men bryllup i helgen, eg må finne en knakande god unnskyldning for å kjøre den dagen og ikke drikke... Tenke tenke

Jeg/vi kommer til å vente lenge denne gangen. Har to ganger det siste året mistet etter å ha sett hjerteslag på tidlig ul. (Mistet i uke 7 og 9)

Optimalt vil jeg ikke si noe før ordinær ul, men, det blir nok vanskelig. Håper å få til en ul rundt uke 12-13.

Termin 9/2-14 <3
En gutt og en bonusjente f. 07
Innlegg sendt fra appen :)

Jeg har også fortalt det til mine foreldre i dag. Mamma ble hoppende glad og pappa var som vanlig ikke super entusiastisk, men han er veldig glad i å dulle med småbarn, og han ble helt rød i fjeset og stotret frem "så koselig"!

Var deilig å få sagt det. Var super nervøs og hjertet dundret i brystet. Fjoh!

--------------------
<3 17. februar <3

Jeg sa det også til mamma i dag. Hadde tenkt å vente, men så bestilte vi ferie sammen så da følte jeg at jeg måtte si det. Vi reiser når jeg er 10-11uker på vei, så kan fort være at jeg fremdeles er ganske kvalm.. Hun fikk lov til å si det til stepappa, mens resten må fint vente. Ikke lyst til å si noe siden ting ikke er så kjekt mellom meg og mannen.. Vil la det roe seg ned først.

Back
Topp