Fortalt det til sjefen?

Jupp. Sjefen er svigermor:p fortalte det i uke 10, siden jeg ble sykemeldt. Og siden har jeg ikke kommet tilbake... Er i uke 16 nå.

Svigermor som sjef:p hehe. Hvordan synes du det er?

Vet du, det går faktisk helt fint! Hun er veldig profesjonell og jeg jobber på lik linje som de andre. Dessuten har jeg en mellomleder som jeg forholder meg til i det daglige :)

Starter nå på uke 16 og har enda ikke sagt noe. Det er begynt å komme en tydelig kul her, så må vel si noe.
Vi er temmelig lite på bølgelengde, for å si det sånn. Gruer meg ikke, men føler bare ikke for å si noe slikt til henne. Men men, får vel ta det når jeg går tom for ideer for å skjule kulen..hehe;)

Fortalte det i uke 10 eller noe slikt. Husker faktisk ikke helt. Fortalte det til rektor og inspektør samtidig for å forklare hvorfor jeg ikke ville ta på meg en ekstraoppgave som løper hele skoleåret.
Inspektøren tok tegninga med en gang og gratulerte, mens rektor måtte få det inn med teskje gitt. Ingen gratulasjoner derfra. Kjenner jeg er glad inspektøren var der samtidig, selv om de begge er damer.
En kollega vet det også, men tror jeg skal fortelle det snart til de jeg jobber med på trinnet.

Jeg fortalte det tidlig ettersom jeg var i veldig dårlig form. Nestleder fikk vite det allerede rundt uke 6-7 pga ekstrem kvalme og sjefen fikk høre det 3 uker senere da jeg ble sykmeldt umiddelbart etter ferien.

Da har jeg fortalt det.Vi er på konferanse og hun skulle spandere øl på meg. Ho ble glad på mine vegne og de hadde vært "klar over faren" da de ansatte meg, men valgte å tenke langsiktig. Så da var det gjort.

Nå har hun brukt resten av kvelden på å skaffe meg alkoholfrie drinker og forklare at jeg ikke liker spekemat :-)

Da har jeg fortalt det.Vi er på konferanse og hun skulle spandere øl på meg. Ho ble glad på mine vegne og de hadde vært "klar over faren" da de ansatte meg, men valgte å tenke langsiktig. Så da var det gjort.

Nå har hun brukt resten av kvelden på å skaffe meg alkoholfrie drinker og forklare at jeg ikke liker spekemat :-)
Så hyggelig sjef du har :)

Jeg er usikker på hvordan jeg skal gjøre ting. Er i permisjon med yngste nå og er det fram til desember, så begynner neste permisjon i mars. Er jobbsøker pga flytting, så jeg er veldig spent på om jeg får noe å gjøre fra januar-mars =$
Ble litt utafor tema på tråden det her, kanskje jeg skal lage en ny :-)

Har verdens beste sjef og fortalte det til hun når jeg var ca 6 uker på vei.. jobber i helsevesenet med en del pasienter som går på cellegift og div så da måtte det sies:) var også sykemeldt pga kvalme, og er omtrent aldri vekke fra jobb, så hun hadde nok en mistanke:-)

Hadde lyst å fortelle i dag etter ultralyd men kom frem til at familien skal få vite det først :P

Ein kollega og sjefen spurte om eg var gravid når eg måtte ha ny jobb-bukse (knappen spratt ut:P) og når eg fekk spørsmålet rødma eg sån at dei skjønte det. Hehe. Var då berre 4-5 uker på vei. Men har jobba der i 5 år og dei har spurt ofte om det ikkje snart er på tide å få ei lita ei

Back
Topp