Fort irritert

Slitsomt med bestemmende mødre. Vet hun om graviditeten? Bare å stå på ditt du, så når lørdagen kommer og Du orker ikke/ kvalm / sliten, uansett grunn.. si du skal ta deg igjen den dagen fordi du ikke er i form. Om hun vet om graviditeten er det jo bare for henne å "skryte" at du ikke kan komme pga kvalmen av graviditet til kommende barnebarn, just saying :)

spesielt på min mor. Hun har virkelig aldri vært mer irriterende. Orker nesten ikke ta telefonen når hun ringer for alt hun sier irriterer. Det er planlagt familie dag for bedriften hennes. Siste jeg interresert meg for egentlig og med denne kvalmen som blir trigget av lukter og så trett som jeg er orker jeg ikke å gå. Jeg forteller det til henne. Optimistisk svarer hun at det tar vi på lørdag. Da blir jeg så forbannet!!!!! Hvorfor er jeg ikke istand til å vite selv hva jeg klarer og ikke? Hvorfor skal hun bestemme når jeg skal ta det?? Hvis jeg sier jeg ikke orker så orker jeg ikke... hun elsker å «leke» happy family og skal vise til alle snobbene på jobb at hennes er så vellykket. Spyr
Ikke morsomt med en sånn måte å håndtere det på. Er enig med deg..

Opplevde i helga at vi var sammen med et vennepar av oss som vi skal reise på ferie med (o_O) og jeg ble så sykt irritert over nesten alt de sa og gjorde. Det var helt normal samtale om hva vi planla å gjøre på turen og litt sånn småting. Men jeg satt der og var så irritert uten grunn :hilarious::(

Ikke morsomt med en sånn måte å håndtere det på. Er enig med deg..

Opplevde i helga at vi var sammen med et vennepar av oss som vi skal reise på ferie med (o_O) og jeg ble så sykt irritert over nesten alt de sa og gjorde. Det var helt normal samtale om hva vi planla å gjøre på turen og litt sånn småting. Men jeg satt der og var så irritert uten grunn :hilarious::(
For en ekkel følelse.

Jeg ble irritert på flytteeskene idag liksom. Kunne kasta alle ut vinduet. #hormonella

Back
Topp