Ville bare si at det uansett er naturlig å miste mange symptomer som kvalme og ømme bryst når du er i uke 11 som du er nå. Jeg kan bare snakke for meg selv, og si at jeg var bittelitt kvalm i uke 7, og så forsvant det, ømme bryst forsvant i uke 9 ca. Og jeg har ikke hatt noe forsterket luktesans eller problemer på andre måter. Men var nettopp på ultralyd og hjertet slo helt fint fortsatt[:)] Så man trenger ikke masse symptomer!
Dessuten ville de fleste merke forskjell på kroppen om fosteret plutselig døde, selv om det selvsagt finnes de som ikke har merket noe. Vet at mamma mistet et forster i MA en gang, og da sa hun at hun våknet og følte seg helt annereldes, ikke gravid lenger. Så tror det er vanlig å merke noe. Dessuten ville man begynt å få litt farget utflod eller blod i de fleste tilfellene også.
Alt i alt, det er ingenting å bekymre seg over når symptomene forsvinner mot slutten av første trimester, det er sånn det skal være! Og fortsetter du å ha symptomer er det stort sett et tegn på at kroppen din fortsatt er gravid ja. Så slapp av[:)]