Forsvinner symptomene..

mamihe

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
..med en gang fosteret dør? Jeg har liksom alltid tenkt at så lenge jeg hadde symptomer så er alt bra. Men er det litt feil å tenke sånn? Begynner å bli litt bekymra kjenner jeg. [:(]

Ville bare si at det uansett er naturlig å miste mange symptomer som kvalme og ømme bryst når du er i uke 11 som du er nå. Jeg kan bare snakke for meg selv, og si at jeg var bittelitt kvalm i uke 7, og så forsvant det, ømme bryst forsvant i uke 9 ca. Og jeg har ikke hatt noe forsterket luktesans eller problemer på andre måter. Men var nettopp på ultralyd og hjertet slo helt fint fortsatt[:)] Så man trenger ikke masse symptomer!

Dessuten ville de fleste merke forskjell på kroppen om fosteret plutselig døde, selv om det selvsagt finnes de som ikke har merket noe. Vet at mamma mistet et forster i MA en gang, og da sa hun at hun våknet og følte seg helt annereldes, ikke gravid lenger. Så tror det er vanlig å merke noe. Dessuten ville man begynt å få litt farget utflod eller blod i de fleste tilfellene også.

Alt i alt, det er ingenting å bekymre seg over når symptomene forsvinner mot slutten av første trimester, det er sånn det skal være! Og fortsetter du å ha symptomer er det stort sett et tegn på at kroppen din fortsatt er gravid ja. Så slapp av[:)]

hmm.. jeg har fortsatt en masse symptomer[:'(] ømme bryst, kvalme som kommer og går når den selv har tenkt det, mensmurringer, svimmel og trett.. men varierer veldig fra dag til dag egentlig.. en dag trenger jeg ikke å kjenne noe som helst, mens neste dag får jeg veldig til mensmurringer..[:'(]
Håper det er ett godt tegn, og prøver og bekymre meg minst mulig.. men greier nok ikke å tro helt på at det er noe der inne før jeg har vært på UL.. og det blir ikke før 10.mai, såååå lenge til[:(]

kvalmen har begynt å avta på meg og blir ikke like fort sliten nå, men gravid er jeg[:D]
er vandlig at symptomene begynner å forsvinne etter hvert når man nærmere seg 12 uke, og det er jo bare deilig[:)]
så ikke bekymre deg, du er helt sikkert like gravid fortsatt[;)]

Våknet opp i dag uten noe kvalme, var dritt dårlig i går... Får jo panikk angst[&:]

jeg er tolv uker å har kasta opp hver dag siden uke 9! driiiot altså.. dårlig start på dagen[:'(]

Mine symptomer er ikke så heftige nå som de har vært.. men er fortsatt ganske uggen til tider.. Brekker meg og kaster opp osv.. Men jeg kan faktisk være litt oppe og gå nå;) Godt er det.. For det er fryktelig slitsomt å bare måtte ligge og sove...
Men nå er det jo to stykker inni her, og da er det ikke uvanlig å bli enda litt dårligere..

Jeg har flere venninner hvor symtomene ikke har blitt borte før etter litt tid!
Og blødningen kan også la vente på seg! synes det er skummelt å tenke på!

Jeg er mer stresset denne gangen, og kjenner på alle symtomene!
Men prøver å tenke positivt da, for blir så engstelig av å tenke negativt!

Back
Topp