Forsvant kvalmen i uke 12?

Bkno3984820

Andre møte med forumet
Hei,

er i uke 10 og holder ikke ut denne kvalmen .. noen som fikk et nytt liv når kvalmen forsvant, eventuelt når?

Sist felte jeg et par gledestårer ca akkurat 12+0, da jeg endelig begynte å kjenne meg som meg selv igjen, med mer energi og overskudd, selvom kvalmen og avsmak for litt ulike ting fortsatte litt av og på frem til ca. uke 15-16. Men ikke like sterkt som tidligere! Og flere sammenhengende helt gode dager innimellom. Ah for en glede.

Denne gangen er jeg mer kvalm enn sist, 10+1 idag, og håper så inderlig at kvalmen bare forsvinner som dugg for solen fra en dag til den neste om sånn ca to uker :p:dance008 Meeeen er nå litt pessimistisk :smiley-angelic006

Ikke for å være pessimistisk, men jeg spyr og er kvalm enda. 13+6 i dag :/

Jeg er bedre! Mest kvalm av rare lukter, mat jeg ikke orker eller lang tid mellom måltider (f.eks før middag), men mye bedre nå enn tidligere. Er 13+5 nå. Krysser fingrene for at kvalmen gir seg snart for dere andre også!

Jeg er også litt bedre, og det skjedde ført rett før helga. Er ca. 11 uker.

Forsvant i uke 14 for meg, men er nok veldig individuelt! Nå blir jeg kvalm hvis jeg er sulten bare :)

Ja, utrolig nok. På slutten la jeg også merke til at dersom jeg tok multivitamin-tablett på morgen, så kastet jeg opp. Hvis jeg unnlot å ta den på morgenen, så gikk det fint. Kanskje ikke en god idé å ta den på tom mage, ikke vet jeg:)

Sniker fra Januar! Ikke for å skremme, men her spyr jeg fortsatt nesten daglig, 35 uker på vei:hungover: Og det til tross for at jeg bruker reseptbelagte kvalmestillende.
Men det er sjelden man går med kvalme hele svangerskapet:Heartred Med de to andre ble kvalmen bedre etter uke 14-ish, bare dette svangerskapet at kvalmen ble verre etter uke 15.

Sniker fra Januar! Ikke for å skremme, men her spyr jeg fortsatt nesten daglig, 35 uker på vei:hungover: Og det til tross for at jeg bruker reseptbelagte kvalmestillende.
Men det er sjelden man går med kvalme hele svangerskapet:Heartred Med de to andre ble kvalmen bedre etter uke 14-ish, bare dette svangerskapet at kvalmen ble verre etter uke 15.
Nei er det sant, stakkars deg!! Er det forskjellige kjønn på barna fra de to første graviditeten? Håper du slipper å spy i fødsel :Heartred

Nei er det sant, stakkars deg!! Er det forskjellige kjønn på barna fra de to første graviditeten? Håper du slipper å spy i fødsel :Heartred
Har en av hver fra før, så kjønn spiller nok liten rolle i dette tilfellet :wacky:

Begynte å gi seg hos meg i uke 11, er nå i uke 12+1 og kvalmen har blitt utrolig mye mindre nå.

Er uke 12 nå, kvalmen har gitt seg veldig :D

Jeg var i uke 9+ noen dager når kvalmen ga seg litt. Var bare en å annen dagen jeg var kvalm. Nå er jeg 11+4 og kvalmen er helt borte, energien begynner å komme tilbake. Selfølgelig er det enkelte lukter som gjør meg kvalm men varer ikke så lenge før det gir seg :-D

Ca 13+4 og her er det fortsatt daglig kvalme med oppkast, begynner å bli lei etter 6 uker nesten med oppkast :hungover:

Back
Topp