Forsvant alle????

Snart5

Gift med forumet
Julibarna2014
Har alle forsvunnet etter at forumet ble forandret?

Har vært lite innom de siste dagene pga at alt har vært så treigt, har jo ikke kommet inn på noe! Men er her fortsatt :)

ja syns det har vært stor forandring denne gang... akkurat som jeg fikk en følelse avat jeg er "ferdig" med bv nå.. men vil jo ikek være det.. men gidder ikke være her om ingen andre er her..

er ikke like mye på februar som her f eks...

Jeg har faktisk ikke kommet inn på Des 08 før nå..utrolig irri !!emoticon  Sikkert flere som har hatt problemer.. :-)

Det har nok mye med at ikke folk kommer inn ja. Det er litt uvanlig når du skal inn på generell og ser at det er 8 min siden forrige innlegg liksom...

er her litt.men skriver sjeldent. sånn er d bare :) men forsvinner ikke :)

er her jeg =)

men er brått endra helt på profilen min, og alt. så her må man visst ta seg tid til å bli kjent med alt igjen....

synes det er veldig kaos med den nye løsningen.. men man kommer vel inn i det til slutt...
men dem kunne vel kanskje bare kjørt på med en server til? er ikke noe datainginør, men ville da tro att man ikke trengte å endre på alt sammen.....

ellers, er vi veldig mye ute og koser oss i sola :) deilig å bo uten så mange naboer, slik att man kan være ute uten å bli glodd på.. =)

dessuten, magen vokser også, er to mnd i morgen... er nok mye oppblåst, men det er da måt på... etter påskeferien kom jeg på jobb igjen, med beskjed om att det var jo ikke så vanskelig å se jeg var gravid. jo takk, endten synes det, ellers skulle jeg latt være å spise det påske egget mitt..... =)

Når man skal inn på et innlegg, er det noe man kan trykke på for å komme til siste innlegget man leste? 

MrsPink skrev:

Når man skal inn på et innlegg, er det noe man kan trykke på for å komme til siste innlegget man leste? 

Da kan du jo bare trykke på tilbake knappen :-)

Dunn skrev:
MrsPink skrev:

Da kan du jo bare trykke på tilbake knappen :-)

Det vet jeg.. men nå tenkte jeg på å se nye innlegg siden sist jeg var her! Alle er markert som lest på en måte. Jeg aner ikke hva jeg leste sist osv..

Back
Topp