forstoppet!

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Regner med det ikke kun er jeg som sliter med det. Jeg syns det er helt grusomt! Har dere noen tips?

Forebygge er viktig.

Vann. Mosjon. Vann. Fiber. Vann.

Og evt svisker og andre sånne ting

Off :( jeg slet med det når jeg ammet sist. Og det jeg fant ut var at hvis det først stopper litt opp så må en ikke la det stoppe opp. Blir bare verre og verre for hver dag. Kjøp klyster og få alt ut, først da hjelper det å forebygge. Hvis ikke svisker, fiber, mosjon og vann hjelper kan en drikke noe søtt og seigt fra apoteket (lactulose?)

Det eneste som hjalp for meg var sviskedrikk ( sånn til baby). Jeg klarer ikke spise svisker. Drakk ett sånn glass fordelt utover dagen. Pluss spiste mat med mye fiber. Prøvde den dere greia fra apoteket. Men det hjalp ingen ting. Sviskedrikk i 3-4 dager det sverger iallfall jeg til.

Jeg å sliter med hard mage:-s prøver å drikke mye vann. Men tror jeg må til med noe mer

En kopp kaffe om morgenen gjør susen for meg :)
Sånt drikker ikke jeg. Mannen mon regulerer dog magen på den måten. Det finnes sunnere måter å regulere fordøyelsen enn kaffi. (særlig for gravide som jo skal begrense koffeinet. Om den på morgenen uansett er den du unner deg er det jo greit det da, på et vis.

Sånt drikker ikke jeg. Mannen mon regulerer dog magen på den måten. Det finnes sunnere måter å regulere fordøyelsen enn kaffi. (særlig for gravide som jo skal begrense koffeinet. Om den på morgenen uansett er den du unner deg er det jo greit det da, på et vis.
En kopp kaffe om dagen er absolutt godkjent:-) Det må jeg også ha, både for magen og hodet.

Ja, en er lov. To også, vel. Men det stopper det. Jeg liker ikke, så jeg drikker det ikke

Husk det er koffein i det meste av te også så lenge du ikke kjøper på helsekost, men 2 kopper om dagen er helt innenfor:)

Liker ikke te heller. Eller cola-brus. Like koffein for meg.

Back
Topp