Forstoppelseeeeeeeee!

Lillebollå

Glad i forumet
Alt har bare stoppet helt opp! (slet med det forrige svangerskap også)
Men føler meg jo 10 ganger mer oppblåst enn "vanlig"

Gode råd tas imot med stoooor takk [8D]

Huff, det er ikke godt nei. Slet med det i forige svangerskap, men kjenner ingenting til det denne gangen. Når dattera mi har hard mage gir jeg henne sviskemos eller sviskesaft. Det funker som bare det. Ikke er det vondt på smak heller. Har ingen andre gode råd dessverre.

drikk et glass biola for dag så holder maven seg ok... i hvertfall her[:)]
ellers er det jo svisker som funker godt for maven...

Drikk mye vann, spis fiber, svisker, druer, kiwi, og annet som virker avførende. If all else fails; dulcolax tabletter er reseptfrie og ufarlige for gravide. Ville heller brukt dem av og til enn å risikere hemorroider pga treg mage og hard avføring..

Tusen takk for gode råd!

Svisker må vel prøves da! Hehe..

Sicily: Er dulcolax trygt for gravide?? Jeg trodde det kunne være farlig jeg...

Jeg syns at et glass biola til frokost hjelper men hadde en periode sist der ingenting hjalp og jeg kjøpte noe på apoteket som man drikker (arg! kommer ikke på hva det heter). Huff, husker godt at jeg gikk fra julaften til nyttårsaften uten å få av meg noe...tenk på all maten man spiser i jula da!!!![:'(]

Hehehe uff!

Sorry at jeg ler, men jeg ser det for meg.. En hel uke uten å få gått på do! Å så med all den julematen! Au...
Satser på at det gir seg litt etterhvert. Føler meg så sinnsykt oppblåst, og i og med at jeg har planer om å holde dette hemmelig et par uker til så har jeg jo angst for at noen skal se noe på meg..[8|]

Har vert litt treg jeg også å da hjelper det med blåbær til meg eller svisker.

Hehehe, le i vei!! Jeg klarer å le av det jeg også nå, men trodde at jeg skulle dø den gang. Jeg har i hvert fall ikke tenkt å la det gå like lenge denne gangen!!

Er ikke direkte forstoppelse jeg har, men mitt fordøyelsesssystem går så tregt for tiden at maten jeg spiser nå ikke kommer ut før om 3 dager kanskje. Problemfritt da altså. Men gud bedre som jeg har est ut. Er ubehagelig oppblåst også. [&:]

Tips hadde vært fint ja.[;)]

ORIGINAL: Lillebollå

Tusen takk for gode råd!

Svisker må vel prøves da! Hehe..

Sicily: Er dulcolax trygt for gravide?? Jeg trodde det kunne være farlig jeg...

Nei, fins ikke farlig.. Les i pakningsvedlegget. Der står det at det kan trygt brukes av gravide. [;)]

Back
Topp