«Jeg har shottet tequila (i min ungdom), jeg kan shotte dette»Nå står magen helt stille hos meg, i tillegg til at jeg må ta jern. Da er det godt å ha lactulose! Det smaker så pyton, bare! Jeg blander det ut i yoghurt og drikke, for fytti.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
«Jeg har shottet tequila (i min ungdom), jeg kan shotte dette»Nå står magen helt stille hos meg, i tillegg til at jeg må ta jern. Da er det godt å ha lactulose! Det smaker så pyton, bare! Jeg blander det ut i yoghurt og drikke, for fytti.

Hahaha tequila smaker mye bedre!!«Jeg har shottet tequila (i min ungdom), jeg kan shotte dette»![]()
Den er så tjukk og søt 
Litt mer som Galliano egentlig, bare litt fyldigereHahaha tequila smaker mye bedre!!![]()
Den er så tjukk og søt
![]()

Jeg drikker bare galliano hot shotLitt mer som Galliano egentlig, bare litt fyldigere![]()

Sette på ei partylåt- så sklir det ned!Jeg har trua!!!!Jeg drikker bare galliano hot shot
Kanskje jeg må ha lactulosa i litt kaffe med krem påSette på ei partylåt- så sklir det ned!

Vi spiller stadig badebussen her, den passer til en shot!Jeg har trua!!!!![]()
Hahaha åh neiJeg var kjempeforstoppet i starten, kjøpte da inn dulcolax. Klarte i går morges å ta to piller dulcolax istedefor jerntabletter!! Så nå er de fjernet fra vitaminhyllen...![]()