Forstoppelse

Karoline_

Flørter med forumet
Flere som sliter litt med forstoppelse i ny og ne?noen goe forslag til hva som hjelper?

Her skjer det sånn plutselig,fra den ene skalaen til den andre:inpain: føler jo ut som en fødsel på det værste,uff.

Spiser variert og grov mat,men virker som om det ikke har noe å si hba jeg spiser,siden det skjer plutselig liksom...vurdere laktulose selv om jeg ikke klare helt tanken på å drikke det,noen som har prøvd?
 
Flere som sliter litt med forstoppelse i ny og ne?noen goe forslag til hva som hjelper?

Her skjer det sånn plutselig,fra den ene skalaen til den andre:inpain: føler jo ut som en fødsel på det værste,uff.

Spiser variert og grov mat,men virker som om det ikke har noe å si hba jeg spiser,siden det skjer plutselig liksom...vurdere laktulose selv om jeg ikke klare helt tanken på å drikke det,noen som har prøvd?
Her er det også treigt til tross for at jeg følger kostholdsråd etc
For meg fungerer svisker og Biola for å holde ting i gang :)
 
Laktulose til kveldsmaten som en «shot» før du spiser eller mellom to munnfuller, rikelig med væske(2 liter) hver dag, grove grønnsaker som gulrot og brokkoli, Biola, brød med frø og fiber, og fysisk aktivitet.
 
Flere som sliter litt med forstoppelse i ny og ne?noen goe forslag til hva som hjelper?

Her skjer det sånn plutselig,fra den ene skalaen til den andre:inpain: føler jo ut som en fødsel på det værste,uff.

Spiser variert og grov mat,men virker som om det ikke har noe å si hba jeg spiser,siden det skjer plutselig liksom...vurdere laktulose selv om jeg ikke klare helt tanken på å drikke det,noen som har prøvd?

Jeg bruker movicol med sitron og lime smak når det blir for ille, 1 pose morgen og kveld i 2 til 3 dager på rad, så løsner det greit:) movicol kan brukes når man er gravid, og har dobbelsjekka med lege og jordmor:)
 
Back
Topp