Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi.. aner ikke!Får baby sjokk om man har forstoppelse, og må ta i litt...? Eller tror de kanskje at det er fødsel på gang. Ti hi!
Noe som hjelper?
Får baby sjokk om man har forstoppelse, og må ta i litt...? Eller tror de kanskje at det er fødsel på gang. Ti hi!
Noe som hjelper?
Takk for tips!svisker å c-vitamin jeg må ta jerntabletter som gjør at man blir hard i magen - spiser en c-vitamin sammen med det å da går det bra
har forøvrig funne ut at tomatsuppe også gjør susen (kan hende det bare er jeg som reagerer på dette da)
Prøvde å google litt, og flere sier at det ikke kan sette igang fødsel, og ikke fare for fosteret.Sjokk? Det vet jeg ikke men jeg hadde forstoppelse i uke 17 el 18, og fikk da beskjed om å være forsiktig når jeg skulle ta i på do, ifare for å starte en fødsel.
Det var en sykepleier som sa det til meg så jeg vet ikke hvor mye fakta som ligger bak det, men det er noe jeg har i bakhode.
Takk for tips!
Tomatsuppe er det lenge siden jeg har spist! Fikk faktisk litt lyst på!
Hint om at man bør bevege seg mer ja... Hi hi!glemte å skrive som flere over at bevegelse funker bra med nevnte ting
Hint om at man bør bevege seg mer ja... Hi hi!
Greit å vite til etter fødselen hvis man blir forstoppet da ;-)Kaffe gjør susen her også.
Mente ikke at DU hintet altså! Mente at kroppen min hinter om at jeg bevegr meg lit... Ti hi!hehe nå veit ikke jeg hvor mye du brveger deg da men bevegelse er jo uansett bra
blitt lite herfra i jula værtfall O
Takk for tips! Dessverre drikker jeg ikke svart kaffe, må være noe latte greier med masse melk og sukker!Drikk iskaffe! Har klart meg uten noe kaffe frem til i dag. Uke 25+2, og det endte som du sikkert skjønner på toalettet .. Svisker funker også veldig bra, sammen med litt bevegelse.
Dette var kaffe mocca, jeg liker heller ikke svart kaffeTakk for tips! Dessverre drikker jeg ikke svart kaffe, må være noe latte greier med masse melk og sukker!