Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blåbær og banan binder magen og gjør en normalt tregere, så jeg tror kanskje jeg hadde vært forsiktig med det...Men vi er jo alle forskjellige så mye mulig det kan funke på noen daSmoothie med blåbær, banan og jordbær litt eplejuice
Blåbær og banan binder magen og gjør en normalt tregere, så jeg tror kanskje jeg hadde vært forsiktig med det...Men vi er jo alle forskjellige så mye mulig det kan funke på noen da
Gullskatt juli12
Her er det motsatt Gutten min ble hardere i magen av banan da han var liten, heheBanan gjør faktisk ikke det. Datteren min slet mye med magen da hun var liten og på sykehuset sa de at hun kunne spise banan
Laktolose er kjøpt inn! Håper det hjelper!Laktolose?
Her er det motsatt Gutten min ble hardere i magen av banan da han var liten, hehe
Gullskatt juli12
Laktolose er kjøpt inn! Håper det hjelper!
Banan skal man ikke ta mot forstoppelse!!! Motsatt effekt , det kan du spise om du har diaréSmoothie med blåbær, banan og jordbær litt eplejuice
Både og det, noen blir løs i magen av det. Man må bare prøve seg framBanan skal man ikke ta mot forstoppelse!!! Motsatt effekt , det kan du spise om du har diaré
Samme her..Her er det motsatt Gutten min ble hardere i magen av banan da han var liten, hehe
Gullskatt juli12
Tok det sammen med saft. Står jo at det skal blandes i saft, juice eller te ble redningen herHer har faktisk biola vært redningen, og det smaker godt. Den lakulosen/oljen er så søt på smak at jeg ikke greier det selv om jeg shotter det og bælmer nedpå med vann
Som dere sier har banan ulik effekt... Men er mest kjent for å være bindende