Forstoppelse

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hva kan man som gravid ta for å få fart på sakene??

Trening og MASSE vann hjelper meg, i tillegg hvis det blir helt krise drikker jeg sviskesaft for babyer og har kjøpt noe på helsekost som heter "Frukt og fiber" :-)

Ønsker å unngå piller så langt som mulig, så da går det i frukt, båre tørka og fersk...hvor mye/lite man spiser har jo også noe å si:)

Smoothie med blåbær, banan og jordbær :) litt eplejuice

Svisker er vel trygt:) Ellers er det fiberrik kost og rikelig med væske som er tingen i det lange løp tror jeg:) Lactulose kan også brukes av gravide, måtte ty til det sist sv.skap:)

Gullskatt juli12:)

Smoothie med blåbær, banan og jordbær :) litt eplejuice
Blåbær og banan binder magen og gjør en normalt tregere, så jeg tror kanskje jeg hadde vært forsiktig med det...Men vi er jo alle forskjellige så mye mulig det kan funke på noen da:)

Blåbær og banan binder magen og gjør en normalt tregere, så jeg tror kanskje jeg hadde vært forsiktig med det...Men vi er jo alle forskjellige så mye mulig det kan funke på noen da:)

Banan gjør faktisk ikke det. Datteren min slet mye med magen da hun var liten og på sykehuset sa de at hun kunne spise banan ;)

Her har faktisk biola vært redningen, og det smaker godt. Den lakulosen/oljen er så søt på smak at jeg ikke greier det :o selv om jeg shotter det og bælmer nedpå med vann :p

Som dere sier har banan ulik effekt... Men er mest kjent for å være bindende :)

Her har faktisk biola vært redningen, og det smaker godt. Den lakulosen/oljen er så søt på smak at jeg ikke greier det :o selv om jeg shotter det og bælmer nedpå med vann :p

Som dere sier har banan ulik effekt... Men er mest kjent for å være bindende :)
Tok det sammen med saft. Står jo at det skal blandes i saft, juice eller te :) ble redningen her :)

Back
Topp