Forstoppelse

Lykkegravid

Betatt av forumet
Hei. Jeg sliten med og komme på do så jeg har vært på apoteket og kjøpt microlax. Hun på apoteket sa at det ikke var noe farlig for gravide. Men har lest litt på nette om folk som mener det ikke er bra fordi det fremkaller tidlig fødsel. Noen men erfaring med dette produktet ? :)

Termin 28 januar ❤️

Sjekk ut www.mammamedisin.no :) det fikk jeg anbefalt av jm i forhold til medisiner i svangerskap :)

Jeg har hatt treg mage i flere uker nå. Prøver å holde meg til det naturlige. Drikker MYE vann gjennom dagen og et glass Biola med en ss linfrø hver kveld. Funker veldig bra for meg! :)

Duphalac kan jo prøves før microlax?:) den er av "mildeste" sort, og regulerer som regel bra!:)

Nyttårslykke<3

magnesiumtilskudd !!! kjør på med 300% av dagsdose og magen løsner :D er vannløselig så kroppen skiller ut alt den ikke trenger så er overhode ikke fare for fosteret med overdose. Begynt på jern som pleier å gi meg full stopp i noen dager, men med magnesium så er magen i normalt gjenge hele tiden :)

Har faktisk oppdaget at det hjelper med tyggis :p det ryktes jo at sånt kan ha en lakserende effekt :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Takk for mange gode råd damer :) skal prøve noen av forslagene. Håper det er noe som fungerer for meg :)

Termin 28 januar ❤️

Havregrøt og biola til frokost og masse vann i løpet av dagen.:)

1. Mann skal bli storebror

Jeg hadde forstoppels når jeg var på ferie, ikke noe gøy. Spiste en del svisker, og la 4 svisker i varmt vann over natta slik at det trakk ordentlig ned i vannet (så drakk jeg både vann og spiste sviskene etterpå). Det hjalp meg :) Og vann... vann... vann.. vann!!! Og mosjon :)

Back
Topp