Forstoppelse og klaging

Kristine79

Glad i forumet
Har ikke vært på do siden torsdag jeg [&:][&:]
Magen er like stor som en høygravid og jeg har vondt i magen.

I tilegg er jeg fremdeles kvalm, har nettopp kasta opp. Vondt i hodet har jeg og.

Synes godt ting kan bli bedre snart altså [:(]

Uff da det er noe av det vondeste som er [:'(]
Ta og drikk sviske juice for babyer 4 mnd det gjør jeg og det funker [:)] du får kjøpt det på bensin stasjonen også tror jeg.

Tror jeg må kjøpe et eller annet ja fordi jeg VIL på do. Takk for tipset :)

kan også lage svisekompott/sviskegrøt... då trenger dere bare å kjøpe svisker... også mener jeg at det er en oppskrift på pakken...

Ikke godt å ikke få gå på do... Kan gå mange dager uten selv og når jeg først får gå så blør det [:'(] skikkelig ekkelt og ubehagelig!

ORIGINAL: Maanestråle

Ikke godt å ikke få gå på do... Kan gå mange dager uten selv og når jeg først får gå så blør det [:'(] skikkelig ekkelt og ubehagelig!

svisker er min bestevenn når jeg blir forstoppet...

Uff, det hørtes ikke noe godt ut.... håper det løsner så du får gått på do snart!!![:)]

Svisker generellt er fantastisk når man har forstoppelse;-).
Eller hva som helst som inneholder melk!

Jeg var fryktelig fortsoppet en periode i starten....prøvde alt, ingenting hjalp. Satt flere timer på do hver eneste dag, hadde syke smerter!! Men så prøvde jeg Visiblin, og det gjorde susen for meg!! Alt stabiliserte seg etter noen dager, har ikke hatt trøbbel siden! Kjøpes på apoteket.
Det blr mitt beste tips [:)]
Håper du får kommet på do snart, føler virkelig med deg!!

Takk for medfølelsen alle sammen 

Har vært på do nå, uten hjelpemidler [:)]

(litt mye info kanskje) [:D]

ORIGINAL: Kristine79

Takk for medfølelsen alle sammen 

Har vært på do nå, uten hjelpemidler [:)]

(litt mye info kanskje) [:D]

Jeg spiser plommer, eneste som hjelper..

Ellers kan vi ta duphalac, men jeg får luft i magen av det [:'(]

bananer, druer, rosiner, svisker virker "tømmende"
sjokolade virker tømmende.
mye fiber, og væske virker rensende for tarmene.

slenger på etter hvert som jeg kommer på flere ting som kan hjelpe å tømme tarmen..

Kaffe kan virke lakserende. Om man drikker det=).

Sist svangerskap spiste jeg tørket aprokos mot slutte når jeg var forstoppet. Hjalp og det er hakket bedre enn svisker[8D]

uff, jeg vet ALT om dette temaet!! Fikk hemorider etter første fødsel, og vært veldig plaget med magen etter det. Selv om jeg er på toa hver dag, så er det like hardt!! Og om vi er borte, så klarer jeg ikke gå på do, og da kan det gå maange dager mellom hver gang. Jeg bruke sånne miniklyster (miniklyx) når jeg sliter max. Både for å få det ut, og for å spare de stakkars hemoridene (okei, kanskje litt mye info her, men men [:D]) De er ikke skadelige, og veldig milde.

Bruker dupholac i perioder, men, som jeg ser andre sliter med, så blir det MYE luft, og luftsmerter når jeg bruker det, så jeg blir litt lei.

forstoppa her au.... husker ikke sist jeg var på do, men husker det var tusen små klatter (sorry detaljer [X(]). i mårra må jeg få handla meg en olje eller noe som kan få fart på sakene her.

Back
Topp