Hva gjør jeg!? Ja, drikke vann spise svisker etc etc.. Men kan jeg gjøre noe umiddelbart !? Jeg har vooooooooondt!! Er 22 uker på vei ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Duplax har jeg aldri hørt om, hva er det?Jeg og slet, og hadde duplax stående![]()
Løsner det med en gang da eller? Må ha noe akutt.. Sitter som en sten når det først er på vei ut, føles nesten som en fødselLactulose (full dose) fungerte veldig godt på meg! Nå brukte jeg det ikke under svangerskapet, så jeg er ikke sikker på om det kan brukes når man er gravid, men jeg tror det. Bare les på flasken først.![]()
Er ikke det stikkpiller man bruker ved hemoroider?Jeg har gått forstoppet hele graviditeten, enkelte uker værre enn andre. Det hjalp med havregrun og melk til frokost, men det enedte som hjalp meg på det værste var stikkpiller, alcos. Gi det en times tid så letter det litt på "trykket".![]()
Duplax har jeg aldri hørt om, hva er det?
Løsner det med en gang da eller? Må ha noe akutt.. Sitter som en sten når det først er på vei ut, føles nesten som en fødsel![]()