forstørret eggstokk ?

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
var til ultralyd i november pga spontanabort for å sjekke om alt var kommet ut siden jeg hadde blødd en del av å på! men kom nå til å tenke på en ting han undersøkte meg med ul nedentil i knappe 2 minutter! det han sa var at det var ikke noen resten og at det så fint ut å at jeg kom til å få menstasjon igjenn om 2 uker ( men fikk den etter en uke da) han sa å og at den ene eggstokken var litt større en gjennomsnittet men at dette ikke gjorde noe? jeg måtte jo selvsakt google dette og da sto det noe om Pcos ? trenger det å bety noe at den ene eggstokken er litt større? eller kan det være grunnen til at jeg har abortert 3 ganger i løpet av 10 månder nå ? ( en gang missed ) og to spontan .. :/ noen med erfaringer ??

var til ultralyd i november pga spontanabort for å sjekke om alt var kommet ut siden jeg hadde blødd en del av å på! men kom nå til å tenke på en ting han undersøkte meg med ul nedentil i knappe 2 minutter! det han sa var at det var ikke noen resten og at det så fint ut å at jeg kom til å få menstasjon igjenn om 2 uker ( men fikk den etter en uke da) han sa å og at den ene eggstokken var litt større en gjennomsnittet men at dette ikke gjorde noe? jeg måtte jo selvsakt google dette og da sto det noe om Pcos ? trenger det å bety noe at den ene eggstokken er litt større? eller kan det være grunnen til at jeg har abortert 3 ganger i løpet av 10 månder nå ? ( en gang missed ) og to spontan .. :/ noen med erfaringer ??
Jeg vet ikke mye om dette, så tenkte bare å hjelpe deg å gjette litt;)

Men pcos har med cyster på eggstokkene å gjøre, ikke sant? Det ville gyn sett på ul. Dessuten har man vel ofte lange og uregelmessige sykluser med pcos? Tviler litt på at det var noe sånt.

Tviler også litt på at det skulle ha noe å si for aborter, i og med at du var hos gyn etter en abort, han påpekte litt stor eggstokk, og sa at det ikke har noen betydning? Eller?

Håper du får en spire som blir værende snart!

Jeg vet ikke mye om dette, så tenkte bare å hjelpe deg å gjette litt;)

Men pcos har med cyster på eggstokkene å gjøre, ikke sant? Det ville gyn sett på ul. Dessuten har man vel ofte lange og uregelmessige sykluser med pcos? Tviler litt på at det var noe sånt.

Tviler også litt på at det skulle ha noe å si for aborter, i og med at du var hos gyn etter en abort, han påpekte litt stor eggstokk, og sa at det ikke har noen betydning? Eller?

Håper du får en spire som blir værende snart!
Han utredet meg ikke pga abortene han skulle bare se jeg ikke hadde rester igjenn etter forgie graviditet, det tok jo ikke mer en 2 minutter så vett ikke helt hva han så på utenom at det ikke var noe igjenn, men ja han ville vell ha sett det vil jeg tro ja han sa det ikke gjorde noe at den var forstørret ! håper nå vertfall ikke det, og håper at jeg bare har vært uheldig til nå:)

Han utredet meg ikke pga abortene han skulle bare se jeg ikke hadde rester igjenn etter forgie graviditet, det tok jo ikke mer en 2 minutter så vett ikke helt hva han så på utenom at det ikke var noe igjenn, men ja han ville vell ha sett det vil jeg tro ! håper nå vertfall ikke det, og håper at jeg bare har vært uheldig :) ja han sa det ikke gjorde noe ,
Ja, mener bare at om du var der for å sjekke etter rester etter abort, og en forstørret eggstokk hadde betydning for aborter.... Da ville han ikke sagt: "forresten, du har en forstørret eggstokk... Det har ingen betydning". Da hadde han vel lagt litt mer vekt på det? Enig?

Håper hellet snur!

Back
Topp