Forstår tilskudd

Shit, nå minte du meg faktisk på at jeg har glemt det tre dager:rolleyes: *skjerpings*

Tar en del andre medisiner også, så det er ikke noe problem å huske :) Tar de til nyhetene hver kveld :P

Skjønner meg ikke på de som tar tablettene om morgnen. Da er jeg kvalm og ville aldri fått til å få i meg noe piller. Tar pillene før jeg legger meg om kvelden, har bare glemt dem en dag av 50 så føler det fungerer ganske godt.

Glemte dem igjen i går. Må seriøst finne en annen måte å oppbevare dem uten å måtte løpe inn på soverommet for å hente først

Tar folat hver dag :)

Glemte dem igjen i går. Må seriøst finne en annen måte å oppbevare dem uten å måtte løpe inn på soverommet for å hente først

Ha dem ved tannbørsten eller noe annet du er innom daglig hvor du også har vann tilgjengelig, slik at det blir en del av rutinen. :)

Skjønner meg ikke på de som tar tablettene om morgnen. Da er jeg kvalm og ville aldri fått til å få i meg noe piller. Tar pillene før jeg legger meg om kvelden, har bare glemt dem en dag av 50 så føler det fungerer ganske godt.
Vi er jo ulike. Jeg er mest kvalm om kvelden. Var verst på kveldene sist svangerskap også. Jeg har medisiner jeg må ta både morgen og kveld, så her må jeg bare få det ned og håpe det blir nede.

Tar follat og andre medisiner om kvelden, takler ikke om morgen med kvalmen

Jeg tar gravid vitaminer hver dag :) de inneholder folat :)
Men har en folat stående på jobb også dersom jeg skulle glemme det hjemme.

Jepp! Det husker jeg! Tar hver morgen... folat, trankapsel (har tatt D vit også gjennom vinteren, men tenkte jeg ikke trenger den nå), så kjører jeg på med en magnesium innimellom, har vanvittige rastløse bein og det skulle hjelpe.

Sist svangerskap tok jeg ekstra omega 3 også.. bra for hjernensutvikling :P Men ikke gjort det hittil...

Back
Topp