Forstår tilskudd

Jeg :-)

Jeg prøver så godt jeg kan, men glemmer ofte! Har lagt de på kjøkkenbenken ved siden av vasken så jeg ser de flere gang før dag så jeg skal vær sikker på jeg ikke glemmer :)

Folaten husker jeg, ja. Har kveldsrutine der, har de stående ved siden av tannkremen. Har tatt folat i ca ett år og 4-5 mnd nå, så det er ikke noe problem. :p

har på telefon jeg , huskeliste :P så husker hver dag :)
Folat, magnesium, kalcium, vit d

Jeg :)

Jeg har kjøpt sånn gravid tilskudd på apoteket. Der er det ett brett for hver uke. 2 omega TBL og 2 vitamin tbl hver dag. Da er folat en den av disse vitamin tablettene.

Jeg har andre ting jeg må huske å ta i tillegg, så jeg har alt sammen i dosett. Så jeg husker det hver dag. :-)

Her ligger tablettene i nattbordsskuffen. Og det er ikke hver dag jeg husker å ta dem. Men prøver. Jeg blir stressa av å ha alarm på telefonen og kan ikke legge dem frem for vi har ofte besøk av naboer og venner. Og vi håper det skal være hemmelig til uke 12 vertfall :)

Jeg har kjøpt sånn gravid tilskudd på apoteket. Der er det ett brett for hver uke. 2 omega TBL og 2 vitamin tbl hver dag. Da er folat en den av disse vitamin tablettene.
Disse tar jeg også! Har tatt de siden nyttår! tar i tillegg B-12 sprøyter hver 3 mnd!

Back
Topp