Forstår den kommende pappa

Septemberkansje

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
At dere ikkje er heilt i form for tida??at husarbeidet ikkje går som ei klokke lenger?at dere er trøtte til tider å utider??at humøret ikkje er på topp lenger??helt enkelt at dere merker på hele kroppen at dere er gravide??o_O...her føler eg at det er ingen forståelse...skulle ønsket han kunne fått kjenne det på kroppen sin sjøl...

Har det helt likt snupp...
Gubben har virkelig null forståelse for at jeg er dårlig. Og skjønner ikke at man en dag kan være dårlig og en anne dag bra.

Vis man er dårlig så skal man vist være det 24 timer i døgnet for at han skal forstå noe...

ja men du orker jo (noe gøy/noe jeg liker) i går...sier han han når jeg klager..da kan du jo umulig være dårlig..sukk..

Idag har eg tenkt eg skal gi han svangerskaps boka der plagene står,så han kan lese litt å jaffal prøve å sette seg inn i hvordan en graviditet kan være...null å niks forståelse,men sex vil han ha:mad:

Her er det også null forståelse... ganske irriterende. Ga han bok jeg, men han hadde vel langt viktigere ting å lese sa han. Som feks finn.no om noe kult skal selges! Går en kule varmt her assa! Og ja. Sex, det skal vi ha... stakkars han da om han ikke får det hele tiden... :confused: :mad: mann er mann ellerno....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjenner til den der! Han sier at han forstår, men han gjør egentlig ikke d!! Og han forstår iallefall ikke at når man e trøtt og sliten og langt i fra i form hele tiden så er klåing og sex det siste man tenker på, då vil man bare ha fred ig ro eller bare kunne ligge i armkroken og slappe av!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Desverre forstår han like lite denne gangen som sist:/ men merker det mer denne gangen ettersom vi har en liten en som trenger oppmerksomhet også nå.
Jeg viser han det som står på gravidappn til bv, men virker ikke som det går helt inn:p
Men noen ganger er han forståelsesfull da:-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Her er mannen veldig forståelsesfull :) Var dårlig hele forrige svangerskap og er begynt å bli det igjen. Så han tar seg av hus og barn mens jeg får sove og slappe av etter jobb.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her er mannen veldig forståelsesfull :) Var dårlig hele forrige svangerskap og er begynt å bli det igjen. Så han tar seg av hus og barn mens jeg får sove og slappe av etter jobb.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Så heldig du er!
Ta godt vare på ham!

Tror han prøver å forstå, men la oss kalle en spade for en spade, han er en mann! Så er litt begrenset for hvor mye han forstår til tross for hvor mye han prøver .. Får litt hjelp men ikke så mye hjelp og forståelse som jeg føler jeg kunne trengt nå:p

Jeg har en som er forståelsesfull. Han hjelper meg med klesvasken, rydder og støvsuger. Blir ikke gjort helt slik som jeg vil det skal bli gjort, men klager ikke. Det er levelig her og det flyter ikke over med rot. Og jeg får hvile når jeg må hvile og sex maser han ikke på i det hele tatt. (men her er det helst jeg som "maser" om sex til vanlig :p )

Jeg kjenner at jeg er heldig.
Min kjære er nysgjerrig på hva som skjer i kroppen min, og veldig forståelsesfull for hvordan jeg har det.
Han er veldig var for hvordan jeg har det til enhver tid, og leser meg godt.
Sukk! Så heldig jeg er!

Min er ikke så forståelsesfull.. Men som sagt tidligere, sex skal han ha..;)

Nyttårslykke<3

Min kjære er og heldigvis veldig forståelsesfull. Spør alltid hvordan jeg har d og skulle jeg ønske noe, så handler han det inn med en gang. Det er han som har stått for det meste av ryddig hjemme. Kjenner jeg er veldig heldig sånn sett :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

At dere ikkje er heilt i form for tida??at husarbeidet ikkje går som ei klokke lenger?at dere er trøtte til tider å utider??at humøret ikkje er på topp lenger??helt enkelt at dere merker på hele kroppen at dere er gravide??o_O...her føler eg at det er ingen forståelse...skulle ønsket han kunne fått kjenne det på kroppen sin sjøl...
Gubben min er skikkelig hønemor, passer på at jeg tar vitaminene mine, får noia om ungene leker og herjer på meg, klager ikke over om jeg er trøtt og blir heller litt furten om jeg ikke sier ifra at noe plager meg :p Nesten litt slitsomt, men allikevel veldig koselig :)

Njaa både og. Han er flink til å rydde hjemme men ikke engasjert seg så mye i selve svangerskapet enda med mindre jeg spør han direkte om noe.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg kjenner at jeg er heldig.
Min kjære er nysgjerrig på hva som skjer i kroppen min, og veldig forståelsesfull for hvordan jeg har det.
Han er veldig var for hvordan jeg har det til enhver tid, og leser meg godt.
Sukk! Så heldig jeg er!
Så bra :-) slik er samboeren min også nemlig. Utrolig forståelsesfull :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Min samboer er veldig forståelsesfull, det har han vært i snart 8 år, og det er en del av forholdet vårt at vi alltid ønsker at den andre skal ha det best mulig og at vi tar vare på hverandre. Jeg kan ikke se for meg å ha det på noen annen måte, men jeg er klar over at jeg er heldig og viser han at jeg setter pris på det :-)

Termin 9.jan ❤️

Back
Topp