vi pleier å skifte bæsjebleier på Frida sikkert 6-8 ganger om dagen.. hun pleier å slite litt med å få den ut.. mye gråt osv.. vi fikk et veldig godt tips om å stikke inn et termometer i rumpehullet (med vaselin på) og dytte litt forsiktig frem og tilbake... og det fungerte veldig bra![;)] DA hjalp vi henne med å få ut både luft og bæsj.. Sist gang jeg prøvde dette var i natt og da kom et masse. Etter det så ser jeg at hun presser og står i.. stikker inn termometeret, men kommer KUN luft. I hele dag har det kunn vært noen dåper med avføring i bleien hennes..
Har jo hørt at spebarn kan gå en hel uke uten å bæsje.. men gjelder dette også spebarn som man har skriftet bæsjebleie på hele dagen i 4 uker også? At de plutselig kan gå en hel uke uten å bæsje? Hvis dere skjønner hva jeg mener? Er så rart at det plutselig ikke er noe bæsj i bleien hennes... Redd det ligger masse der inne som hun ikke får ut.. men da ville det vel ha kommet ut noe når jeg stakk inn termometeret?
Har jo hørt at spebarn kan gå en hel uke uten å bæsje.. men gjelder dette også spebarn som man har skriftet bæsjebleie på hele dagen i 4 uker også? At de plutselig kan gå en hel uke uten å bæsje? Hvis dere skjønner hva jeg mener? Er så rart at det plutselig ikke er noe bæsj i bleien hennes... Redd det ligger masse der inne som hun ikke får ut.. men da ville det vel ha kommet ut noe når jeg stakk inn termometeret?