Forståelse?

me84

Elsker forumet
Dere som har barn i bhg ,når de er syke (de er jo en del syke er de ikke?)møter dere forståelse fra arbeidsgiver?

Selvfølgelig skal man jo være hjemme når barnet er sykt, men er det sånn at dere gruer dere for å si i fra på jobben?

Jeg jobber i bhg der ungene mine går, så ingen problem med forståelse derifra iallefall. [:)]

Jeg skalv og grua meg syykt hver gang jeg ringte meg inn syk med lillegullet. (er 100% sykemeldt nå)
Jeg fikk kjeft hver bidige gang. Han sa jeg måtte finne noen som kunne ha han sånn at jeg kom meg på
jobb! Og han trua med å sparke meg... Så ja, det har jeg vært borti. Tok han t.o.m med meg på jobb da han måtte være
hjemme en feberfri dag f.eks.  

Det endte med at sambo ringte han og satte han på plass. [;)]  2 uker senere skled jeg ned en steinrøys og slo meg, og ble sykemeldt. Har vært det siden..

Har aldri hatt noen problemer med det på jobben heldigvis,ikke gubben med sin jobb heller.

jeg hadde litt trøbbel der ja, sjefer, spess menn aner ikke hvordan det er med barn altså,  det endte flere ganger emd at jeg måtte finne noen til å ta vakta mi, med andre ord så tapte jeg penger, jobber ikke der lengre heldigvis... nå skal x sjefen min bli pappa selv, så satser p han skjønner litt mer etterhvert at det er ikke alltid lett å få kabalen til å gå opp... 
For våres del var det mer fornuftig at det var jeg som tok emg fri for å passe sykt barn, sambo jobber for å få bonus hber tredje mnd, så han tapte jo penger de dagene han ikke var på jobb...

Back
Topp