Forslag?

Rakker'n, Tarzan, Hulken, Hero :)

Kjempegøy med så mange forslag!

Har du bestemt deg for noen du liker best? :)

Synes menneskenavn på katt er gøy, men samboeren vil ikke ha det da. Noen jeg kjenner har mannsnavn på katten så når datteren satt på barnehagen og fortalte om Jarle som kom oppi senga hennes for å kose med henne (bare at de i barnehagen visste ikke at det var kattens navn) så oppsto det litt bekymring kan man si. Hehehe

Hahahaha, nå døde jeg litt! Takk for en god latter :-D

Har du bestemt deg for noen du liker best? :)
Har møtt en venninne etter jobb så har ikke fått gått gjennom forslagene enda.også må jo samboeren ha sine meninger

Hahahaha, nå døde jeg litt! Takk for en god latter :-D
Ingen årsak;) jeg holdt på å knekke sammen selv da jeg fikk historien. Det var litt flere detaljer i historien opprinnelig som gjorde den enda drøyere faktisk.

Vi liker turbo og Tarzan best av forslagene deres. Tusen takk for alle forslag! Vi må nok tenke litt mer på det og ikke minst møte pusen og se hva som passer( har foreløpig bare sett bilde) fortsatt åpen for forslag da om noen kommer på noe bra

Har ikke så mange flere forslag, men man sier vel at kattenavn bør ha bokstaven s eller t i seg, siden det er lyder katter hører bedre. :) så hvis dere vil at katten skal lyde navnet sitt er kanskje det lurt. :p men igjen, hvor mange katter bryr seg om navnene sine? :p

Har ikke så mange flere forslag, men man sier vel at kattenavn bør ha bokstaven s eller t i seg, siden det er lyder katter hører bedre. :) så hvis dere vil at katten skal lyde navnet sitt er kanskje det lurt. :p men igjen, hvor mange katter bryr seg om navnene sine? :p
Nei sant. De hører bare når de vil uansett.

Back
Topp