Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Figarovi skal skaffe oss en kattunge noen som har tips til fint navn på en hannkatt?
Haha slipsKatten vår heter Tiara,men passer jo dårlig på hannpus hva med Slips,Svans,Bob?
Det går fint. Ja.. Siden vi vet hvilken pus vi skal få.Beklager, så ikke at det kun var hannpusnavn du ønsket
Synes menneskenavn på katt er gøy, men samboeren vil ikke ha det da. Noen jeg kjenner har mannsnavn på katten så når datteren satt på barnehagen og fortalte om Jarle som kom oppi senga hennes for å kose med henne (bare at de i barnehagen visste ikke at det var kattens navn) så oppsto det litt bekymring kan man si. HeheheHarald
Tomtom var litt morsomtTomTom, Nilsen, Bjarne, Dan og Ronaldo (sistnevnte insp av EM kampen akkurat nå )
Synes menneskenavn på katt er gøy, men samboeren vil ikke ha det da. Noen jeg kjenner har mannsnavn på katten så når datteren satt på barnehagen og fortalte om Jarle som kom oppi senga hennes for å kose med henne (bare at de i barnehagen visste ikke at det var kattens navn) så oppsto det litt bekymring kan man si. Hehehe
Hehe sant. Man må nesten ta hensyn til veto.Haha... Shit! Det hørtes nok ikke bra ut
Jeg ville jo kalle katten Roar, men samboern nektet!
Hehe sant. Man må nesten ta hensyn til veto.