Forslag?

Issem

Betatt av forumet
vi skal skaffe oss en kattunge:) noen som har tips til fint navn på en hannkatt?

Hm..interessant navn. Hadde vært kjekt om jeg fikk masse forslag til å velge blant da :) alle forslag mottas med takk!

Figus, Missy, Tinka, Sassy, Turbo, Oliver, Buster, Trixy, Lucky

Beklager, så ikke at det kun var hannpusnavn du ønsket

Turbo leder hittil:) Hvis det passer på den pusen vi skaffer da. Føler at man må ha et par å velge i sånn i fall det ikke passer på katten.

Katten er korthåret med grått "tigermønster" hvis det gir noen ideer?

TomTom, Nilsen, Bjarne, Dan og Ronaldo (sistnevnte insp av EM kampen akkurat nå :p )

Synes menneskenavn på katt er gøy, men samboeren vil ikke ha det da. Noen jeg kjenner har mannsnavn på katten så når datteren satt på barnehagen og fortalte om Jarle som kom oppi senga hennes for å kose med henne (bare at de i barnehagen visste ikke at det var kattens navn) så oppsto det litt bekymring kan man si. Hehehe

Synes menneskenavn på katt er gøy, men samboeren vil ikke ha det da. Noen jeg kjenner har mannsnavn på katten så når datteren satt på barnehagen og fortalte om Jarle som kom oppi senga hennes for å kose med henne (bare at de i barnehagen visste ikke at det var kattens navn) så oppsto det litt bekymring kan man si. Hehehe

Haha... Shit! Det hørtes nok ikke bra ut :p
Jeg ville jo kalle katten Roar, men samboern nektet!

Haha... Shit! Det hørtes nok ikke bra ut :p
Jeg ville jo kalle katten Roar, men samboern nektet!
Hehe sant. Man må nesten ta hensyn til veto.

Back
Topp